داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

لژیونرهای گران قیمت قربانی اهداف قلعه نویی!

  • کد خبر: ۱۶۹۳۵۲
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۳
لژیونرهای گران قیمت قربانی اهداف قلعه نویی!
امیرقلعه نویی بدون توجه به جایگاه فوتبال افغانستان در جهان فوتبال از تمام لژیونر‌های فوتبال ایران مقابل تیم ۱۵۵ دنیا بازی گرفت!

گروه ورزش|شهرآرانیوز، امیرقلعه نویی با استفاده از لژیونر‌های فوتبال ایران مقابل تیم ضعیف افغانستان انتقاد‌های بسیاری را متوجه خود می‌بیند.  

سرمربی تیم ملی درحالی که با تیم ۱۵۵ جهان بازی داشت از همه ظرفیت‌های فوتبال ایران برای پیروزی مقابل این تیم استفاده کرد درحالی که با منتخبی از بازیکنان لیگ برتر نیز می‌شد حتی نتیجه قاطع‌تری مقابل تیم ملی فوتبال افغانستان به دست آورد.  

شاید هدف امیر قلعه نویی و کادر بدون کارنامه او به دنبال صید شاه ماهی از این تورنمنت غیر معتبر باشند، اما آیا این ماجراجویی ارزش این را دارد که بازیکن گران قیمتی که در ترانسفرمارکت (مهدی طارمی) بالاتر از کریس رونالدو قرار دارد قربانی این ماجراجویی شود؟ اگر رباط صلیبی یا همسترینگ یکی از ستاره‌های گران قیمت فوتبال ایران در یکی از این بازی‌های پیش پا افتاده آسیب ببیند امیر قلعه نویی چه حرفی برای گفتن خواهد داشت؟

بازی با  کشور‌های درجه چندمی مثل افغانستان، قرقیزستان، ترکمنستان چقدر اهمیت دارد که ما سلامت و آینده ستاره‌های خود را با خطر مواجه سازیم، از طرفی قلعه نویی اگر در این بازی‌های به جوانان و بازیکنان نیمکت نشین حاضر در اردوی تیم ملی فرصت خودنمایی ندهد دقیقا در چه بازی‌هایی می‌خواهد به آن‌ها فرصت خودنمایی بدهد؟ استراتژی قلعه نویی بدون تردید با اشکالات بسیار بزرگی همراه است و به نوعی لجبازی با منتقدان می‌تواند ارمغان تلخی برای فوتبال ایران به همراه داشته باشد.

اگر این رویه در آینده ادامه داشته باشد، بدون شک میان سرمربی تیم ملی و بازیکنان گران قیمت تیم ملی شکاف ایجاد خواهد کرد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->