سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! همدردی استراماچونی با آلمانی‌ها: همه پنالتی شما را دیدند غیر از داور پخش زنده بازی انگلیس و سوئیس در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین طارمی و اینترمیلان از چهارشنبه جدی می‌شود ملی‌پوشان ایرانی تماشاگر فینال جام ملت‌ها گولسیانی مهمان تلویزیون گرجستان شد گاریدو: منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم کاپیتان در راه بازگشت به اصفهان علیپور ۷۰۰ هزار دلار می‌خواهد! خارجی‌های پرسپولیس منتظر نظر گاریدو کارخانه: من پرسپولیسی نیستم و عاشق استقلالم انتخابات ریاست جمهوری و تحولات احتمالی در مدیریت استقلال و پرسپولیس علیپور پیشنهاد از استقلال را تایید کرد گاریدو، سرمربی جدید پرسپولیس وارد تهران شد + فیلم
سرخط خبرها

جزییات قرارداد ۲۰ میلیاردی بیرانوند با پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۶۹۵۳۲
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۰
جزییات قرارداد ۲۰ میلیاردی بیرانوند با پرسپولیس
جزییات قرارداد علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز، در شرایطی که علیرضا بیرانوند بر سر میزان مطالباتش از پرسپولیس، با مدیرعامل این باشگاه دچار اختلاف شده، جزییات قرارداد او با این تیم، در یکی از رسانه‌ها منتشر شده است.
مبلغ قرارداد خام و بدون آپشن بیرانوند - که اولین خرید پنجره تابستانی قرمز‌ها بود – با پرسپولیس، ۱۲.۵ میلیارد تومان است.
برویم سراغ آپشن‌های این قرارداد. این دروازه‌بان ملی‌پوش برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی جمعا مبلغ یک میلیارد و هشتصد و هفتاد و پنج میلیون تومان را دریافت خواهد کرد. برای کلین شیت در دربی ۱۰۰ میلیون تومان، یک میلیارد تومان برای رضایت مدیرعامل، حضور در ۵۰ درصد بازی‌ها یک میلیارد و پانصد میلیون تومان و دعوت به تیم ملی هم یک میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان به قرارداد او اضافه کرده است.
نگاهی به قرارداد بیرانوند نشان می‌دهد او به غیر از اصل قراردادش، مجموعا ۵ میلیارد و ۷۲۵ میلیون تومان هم آپشن باید دریافت کند و مجموع طلب بیرانوند از باشگاه پرسپولیس ۸ میلیارد و ۲۲۵ میلیون تومان (او هنوز بخشی از اصل قراردادش را دریافت نکرده) است که او خواهان دریافت آن تا آخر خرداد شده و در صورتی که پرسپولیس مطالبات او را پرداخت نکند، بیرانوند با توجه به نوتیسی که به باشگاه داده، می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند.
منبع: فوتبالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->