نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد: جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی
سرخط خبرها

برانکو می تواند سرمربی پرسپولیس شود؟

  • کد خبر: ۱۶۹۸۱۱
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
  • ۲
برانکو می تواند سرمربی پرسپولیس شود؟
مرد کروات برای بازگشت به پرسپولیس انگیزه بالایی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، آینده یحیی گل محمدی در باشگاه پرسپولیس هنوز مشخص نیست و عدم پاسخگویی این مربی به تماس‌های این باشگاه باعث شده که احتمال جدایی این مربی از جمع سرخپوشان قوت بگیرد.

اما در این خصوص با خبر شدیم اگر یحیی به هر دلیل با پرسپولیس ادامه ندهد آن وقت برانکو ایوانکوویچ گزینه اول جانشینی او خواهد بود. اما اینکه برانکو حاضر به بازگشت دوباره به پرسپولیس است یا نه هم خودش سوال مهمی است.

در این مورد یکی از دوستان نزدیک وی در ایران که به نوعی وکیلش محسوب می‌شود به خبرنگار ما گفت: «برانکو از شرایطش در عمان چندان رضایت ندارد و در صورتی که یک پیشنهاد خوب داشته باشد بدش نمی‌آید به آن پاسخ مثبت دهد. ضمن اینکه او در قراردادش حق فسخ ۶۰۰ هزار دلاری هم دارد. اما در مورد بازگشت او به پرسپولیس باید گفت که برانکو از رفتار مدیران فعلی این باشگاه به خاطر عدم پرداخت مالیات ۵ سال حضورش در ایران شاکی است و زمانی وارد مذاکره می‌شود که همه مالیات وی پرداخت شود. اما قطعا برانکو علاقه‌مند به کار کردن دوباره با پرسپولیس است و همیشه می‌گوید که دوست دارد با این تیم قهرمان آسیا شود تا دینش را به هواداران ادا کند. با این تفاسیر هر اتفاقی ممکن است در صورت پیشنهاد پرسپولیس به برانکو رخ دهد.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هوادار
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۷
0
0
برانکو با پرسپولیس عجین شده و میتواند خیلی مفید باشد
صاحب
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
0
0
آقا به نظر من دیگه برانکو تو پرسپولیس نمیتونه نتیجه بگیره این دیگه در تمام و
دنیا بعد یه رفت و برگشت ثابت شده بجز چند تا انگشت شمار
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->