احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و هلند در رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا | لاجوردی‌پوشان در جایگاه سوم ایستادند

  • کد خبر: ۱۶۹۹۹۲
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و هلند در رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا | لاجوردی‌پوشان در جایگاه سوم ایستادند
ایتالیا در رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ از هلند عبور کرده و جایگاه سومی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ایتالیا و هلند عصر امروز در دیدار رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ شاگردان مانچینی به پایان رسید تا لاجوردی‌پوشان ناکامی خود در این رقابت‌ها را به فراموشی بسپارند.

فدریکو دیمارکو، داویده فراتزی و فدریکو کیه زا برای ایتالیا و استیون برخواین و جورجینیو واینالدوم برای هلند در این دیدار گلزنی کردند.

کومان با این شکست حالا روی لبه تیغ قرار گرفته و در دومین تجربه سرمربی‌گری خود در لاله‌های نارنجی، سه بازی از چهار بازی تیمش را واگذار کرده است، در حالیکه شکست‌های فن‌خال در 49 بازی که سرمربی هلند بوده به عدد 3 نرسید.

ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و هلند در رده‌بندی لیگ ملت‌های اروپا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->