نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در فینال لیگ ملت‌های اروپا | اسپانیا در ضربات پنالتی قهرمان شد

  • کد خبر: ۱۷۰۰۲۴
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۹
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در فینال لیگ ملت‌های اروپا | اسپانیا در ضربات پنالتی قهرمان شد
در چارچوب دیدار پایانی، تیم ملی اسپانیا با شکست کرواسی به مقام قهرمانی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز،  در چارچوب دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا، از ساعت ۲۲:۱۵، ۲ تیم کرواسی و اسپانیا به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان ۱۲۰ دقیقه تلاش و تساوی بدون گل، در ضربات پنالتی با نتیجه ۵ بر ۴ به سود اسپانیا تمام شد تا این تیم قهرمان لیگ ملت‌های اروپا شود.

در ضربات پنالتی برای اسپانیا خوسلو، رودری، مرینو، آسنسیو و کارواخال گلزنی کردند و لاپورت پنالتی خود را به دیرک دروازه زد.

برای کرواسی نیز ولاشیچ، بروزوویچ، مودریچ و پریشیچ گلزنی کردند و اونای سیمون، پنالتی‌های مایر و پتکوویچ را مهار کرد تا مرد این مسابقه نام گیرد.

اسپانیا در لیگ ملت‌های اروپا سال ۲۰۲۱ مقابل فرانسه شکست خورد و نایب قهرمان شد.

کرواسی نیز که در جام جهانی ۲۰۱۸ به مقام نایب قهرمانی رسیده بود، حالا نیز دوباره در لیگ ملت‌های اروپا ۲۰۲۳ به مقام دوم رسید تا نسل طلایی کروات‌ها به جامی دست پیدا نکند.

با این حساب در لیگ ملت‌های اروپا، اسپانیا به مقام قهرمانی رسید و کرواسی در جایگاه دوم ایستاد. ایتالیا نیز با شکست هلند به مدال برنز دست یافت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->