گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

۴میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند (۲۹ خرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۰۱۷۶
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
۴میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کردند (۲۹ خرداد ۱۴۰۲)
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از ثبت‌نام حدود ۴میلیون نفر در طرح نهضت ملی مسکن تاکنون خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، ارسلان مالکی در نشست شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به موضوع شهرک‌سازی‌ها گفت: شهرک‌سازی یکی از وظایفی است که به‌تازگی به سازمان سپرده شده است و به انجام رساندن آن نیاز به کار جهادی دارد.

وی از مشارکت با بانک‌ها و بخش خصوصی، تأسیس صنعت‌شهر‌ها و واگذاری زمین و مسکن بر اساس قانون جوانی جمعیت به‌عنوان موضوعات مهم دیگر این سازمان یاد کرد و افزود: این‌ها مواردی است که در دوره جدید کاری سازمان با تلاش مضاعف و کار شبانه‌روزی باید به پیش برود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین با اعلام اینکه حدود ۴ میلیون نفر در سراسر کشور در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این افراد نیازمند مسکن هستند؛ بنابراین برای رفع نیاز این افراد باید مأموریت‌هایمان را خالصانه و جهادی و با نهایت جدیت، سرعت و توان به انجام برسانیم.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اضافه کرد: مطالبه عمومی و انتظارات دولت و مجلس از سازمان ملی زمین و مسکن انتظارات به‌حقی است که باید اجرایی شود.

همدلی در انجام وظایف، پرهیز از حاشیه‌ها، مسئولیت‌پذیری و همچنین مشارکت در حل مسائل و موانع در عین داشتن انعطاف از دیگر مواردی بود که معاون وزیر راه و شهرسازی بر آن‌ها تأکید کرد.

مالکی با توضیح اهمیت پیگیری امور تا حصول نتیجه مطلوب اظهار داشت: این امر صحیح است که وظیفه ما ستادی است، اما مدیران برای انجام درست کار‌ها باید با ادارات‌کل راه و شهرسازی استان‌ها در ارتباط تنگاتنگ باشند.

وی ادامه داد: باید در نظر داشته باشید که مأموریت‌های استانی باید حتماً به یک نتیجه ملموس برسد و مبتنی بر حل یک مسئله اساسی باشد.

رئیس هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به وظایف تخصصی سازمان متبوعش بر اهمیت اطلاع‌رسانی از عملکرد دفاتر مختلف این سازمان تأکید و اعلام کرد: کار‌های بزرگی در سازمان ملی زمین و مسکن انجام می‌شود که قابلیت اعلام عمومی دارد و به ایجاد و تقویت حس امید در جامعه کمک می‌کند.

مالکی در اهمیت طرح نهضت ملی مسکن تصریح کرد: فشار کار در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به‌حدی است که کم‌کاری یا ممانعت در انجام کار، خود به خود باعث می‌شود آن فرد از سر راه برداشته شود و باید بدانیم برای انجام تکالیفمان فرصت تعلل و کوتاهی نداریم.

نشست شورای مدیران سازمان ملی زمین و مسکن در راستای هماهنگی دفاتر مختلف این سازمان و تعیین اولویت‌ها و برنامه‌های پیش‌ِروی مدیران به‌طور منظم برگزار می‌شود و هریک از مدیران این سازمان به ارائه گزارش عملکرد و برنامه آتی حوزه مربوطه می‌پردازد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->