آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با حضور رهبر انقلاب +عکس و فیلم حمله مقاومت اسلامی عراق به بندر اشغالی «ایلات» (۲۷ تیر ۱۴۰۳) حریق گسترده در یک مرکز خرید در چین ۶ کشته برجای گذاشت (۲۷ تیر ۱۴۰۳) تعداد بازداشتی‌های کرانه باختری به بیش از ۹۷۰۰ نفر افزایش یافت هنیه تعلیق گفتگو‌ها از سوی حماس را رد کرد ۵۰ هزار و ۴۰۸ شهید و زخمی حاصل هفت سال تجاوز ائتلاف عربستان به یمن باقری: شورای امنیت با تصویب قطعنامه‌ الزام آوری اسرائیل را مجبور به توقف جنگ غزه کند ایران، حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه القاهره در غزه را محکوم کرد تاکید بر آتش بس در غزه در نشست شورای امنیت سازمان ملل رسانه های صهیونیستی: نصرالله تهدیدهای خود را شدت بخشیده است نماینده فلسطین در سازمان ملل: جنگ غزه بزرگترین کشتار دسته جمعی تاریخ است آیا ادارات و بانک‌های لرستان فردا پنجشنبه (۲۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ واکنش جهاد اسلامی به ادعای رژیم صهیونیستی درباره علت بمباران ۲ مدرسه ارمنستان از امضای پیمان صلح با جمهوری آذربایجان حمایت کرد رئیس جمهور منتخب بر اجرای توافقات صورت گرفته با ازبکستان تاکید کرد وزیر ارتباطات با رئیس‌جمهور منتخب دیدار کرد+ جزئیات امیر قطر با رئیس‌جمهور منتخب ایران گفتگو کرد ترامپ دوباره مدعی توافق با ایران در صورت رسیدن به رئیس جمهوری شد خدمه نفتکش غرق شده در سواحل عمان مفقود شدند (۲۷ تیر ۱۴۰۳) وزیر اطلاعات: دولت چهاردهم برای خدمت به مردم آمده است
سرخط خبرها

مرکز بصیرت ارتش در مشهدمقدس افتتاح شد

  • کد خبر: ۱۷۰۲۷۰
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
مرکز بصیرت ارتش در مشهدمقدس افتتاح شد
مرکز بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و معاون هماهنگ کننده ارتش در شهر مشهد افتتاح شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مرکز بصیرت ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش در شهر مقدس مشهد افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم افتتاح این مرکز گفت: یکی از تدابیر مقام معظم رهبری افزایش بصیرت کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف مقابله با جنگ نرم و شناختی دشمن است. به منظور افزایش بصیرت به امکاناتی مانند مکان‌های مناسب و استادان شایسته نیاز است و ما در سراسر ارتش مراکزی داریم که در این زمینه فعال هستند.

وی افزود: دو مرکز در قم و مشهد فعال بودند و با توجه به ظرفیت مورد نیاز، این مرکز بصیرت در شهر مشهد مقدس نیز با حمایت امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش افتتاح شد و در سال آینده نیز مرکز بصیرت قم نیز افتتاح می‌شود. ارتش به مراکز بیشتری نیاز دارد و طبق دستور ساخت مرکز بصیرت دیگری نیز در شهر مشهد مقدس به‌زودی اجرایی می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش ارتقا بصیرت بیان کرد: بالا رفتن بصیرت کارکنان و خانواده‌های آن‌ها تاثیر مستقیم در ارتقا توان رزمی ارتش دارد و هر چه در این حوزه هزینه شود، سرمایه‌گذاری هوشمندانه است.

براساس این گزارش، دوره‌های بصیرت از سال ۱۳۸۹ در ارتش جمهوری اسلامی ایران با هدف افزایش آگاهی سیاسی کارکنان و خانواده‌ها، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، پیشگیری از انحرافات فکری و عقیدتی و ایجاد زمینه‌های خودسازی معنوی آغاز شده است.

پیش از این دو مرکز آموزش بصیرت در شهر مقدس قم و مشهد میزبان برگزاری دوره‌های انفرادی و خانوادگی بصیرت افزایی بوده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->