درباره کوچه امام خمینی ۲۴ در مشهد و روزگار رفته بر آن | خیام؛ کوچه بود‌ها و نابود‌ها رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مدیریت دهه پایانی صفر، هر سال منسجم‌تر می‌شود پژمان‌فر خبر داد: افزایش ۴ درصدی تعداد زائران ایرانی شرکت‌کننده در مراسم اربعین ۱۴۰۴ نسبت‌به سال گذشته شهردار مشهد مقدس: رزق و روزی مدیریت شهری از اربعین و دهه آخر صفر است + فیلم عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد: مردم، بیت‌الغزل خدمات در دهه آخر صفر بودند رئیس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد: هدف تیم بزرگ مدیریت شهری در دهه پایانی صفر، خدمت به زائران حضرت رضا(ع) بود ثبت جهانی توس همچنان در بلاتکلیفی| رفع ترافیک سه‌راه فردوسی اولویت مدیریت شهری است رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه باغ‌راه شاهنامه چهره توس را دگرگون خواهد کرد پژمان‌فر: امروز فرزندان ما اسطوره‌های دیگری انتخاب می‌کنند، چون ظرفیت‌های خود را معرفی نکردیم انجام بازدید دوره ای از وسایل بازی کودکان در بوستان های مشهد شهرداری مشهد پیشگام در خدمات آبرسانی به مواکب در دهه آخر صفر ۱۴۰۴ شهردار مشهد مقدس: هزینه‌های زیادی در حوزه توس و بولوار شاهنامه توسط مدیریت شهری صرف شده است | طرح تفصیلی توس دغدغه ۱۲ساله مردم به شمار می‌رود + فیلم معاون عمران شهرداری مشهد: باید ۷ پل دیگر بر روی بزرگراه پیامبراعظم(ص) ساخته شود شهردار منطقه ۱۲ مشهد: پیگیر طرح تفصیلی شاهنامه هستیم آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهم‌سطح سه‌راه فردوسی مشهد (۹ شهریور ۱۴۰۴) کیفیت هوای کلانشهر مشهد همچنان ناسالم است (۹ شهریور ۱۴۰۴) مدیر عالی حرم مطهر رضوی: خدمات شهرداری در دهه آخر صفر امسال، روان‌تر، متنوع‌تر و بهتر از سال‌های گذشته بود + فیلم دیدار شهردار مشهد با مدیر عالی حرم مطهر رضوی | قلندرشریف: فاز نخست خط ۳ متروی مشهد رهاورد همکاری آستان قدس رضوی با مدیریت شهری بود + فیلم مزین شدن ۵۰ قاب مفاخر شهری مشهد به تصاویر شهدای ترور آغاز عملیات اجرایی پل چپگرد غیرهمسطح سه راه فردوسی و افتتاح ۴۷ پروژه عمرانی منطقه ۱۲ مشهد
سرخط خبرها

شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از افزایش قیمت پارک حاشيه ای در مشهد

  • کد خبر: ۱۷۰۳۰۶
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
شهروند خبرنگار | گلایه شهروند از افزایش قیمت پارک حاشيه ای در مشهد
پاسخ مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی و دلایل افزایش قیمت پارک حاشيه ای در مشهد.

پیام شهروند:

شرکت الیت نرخ پارک ماشین کنار خیابان را هشت برابر کرده و تمام خیابان ها و میلان ها را گرفته است و برای پارک هر خودرو کنار خیابان ساعتی هشت هزار تومان می گیرد.

پاسخ مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی:

مديريت پارک حاشيه ای براساس قانون ماده ۱۵ راهنمايي و رانندگي و ماده ۶ قانون درآمد پايدار و هزينه شهرداری ها و دهياری ها و بر اساس تعرفه های مصوب شورای اسلامی شهر مقدس مشهد و تأييد مراجع قانونی، در حال اجرا مي باشد.

لذا با توجه به اينكه فضای پارک حاشيه ای، محدود، عمومي و متعلق به همه شهروندان مي باشد؛ با هدف رعايت مقررات در عدالت توزيع فضای پارك و سياست بازدارندگی و به جهت تشويق استفاده از حمل و نقل عمومی؛ كاهش توقف های غيرضروری و طولانی مدت خودروهای شخصی؛ كاهش ترافيک و آلودگي هوا؛ اين فعاليت در مشهد مقدس در حال انجام می باشد.

همچنين افزايش تعرفه ها بعد از ۴ سال و مطابق شاخصهای مصوب شورای همتا و تصويب مراجع ذی صالح و صرفًا به دليل رعايت عدالت در فضای پارک و بازدارنگی خودرويی و بدور از نگاه های درآمدی صورت گرفته و درآمد آن در قبال هزينه ها و ساير درآمدهای شهرداری بسيار ناچيز است.

علاوه بر اين، به جهت شهروندسپاری و مشاركت افزايی شهروندان محترم در مديريت پارک حاشيه ای، مشوق هايی همچون خوداظهاری با تخفيف ۹۰ درصدی در ۱۰ ساعت اول، ۳۰ درصد مازاد بر ۱۰ ساعت اول؛ تخفيف ۹۰ درصدی در نيم ساعت اول؛ تخفيف ۳۵ درصدی در صورت داشتن اعتبار مثبت پلاک و تخفيف ۲۰ درصدی در صورت پرداخت الكترونيكی؛ لحاظ شده است.

در صورت اعتراض شهروند محترم، به نحوه محاسبات؛ كارشناسان امور مشتركين اين شركت با شماره تماس ۳۱۲۹۸۴۸۴ در ساعات اداری؛ آماده پاسخگويی و بررسی موضوع می باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->