نتایج رسمی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد نتایج غیررسمی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تعداد رای‌های هر کاندیدا پایان فرآیند اخذ رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ | شمارش آرا آغاز شد رایزنی باقری و بن‌فرحان درمورد موضوعات مشترک و تحولات فلسطین اتحادیه اروپا تحریم‌های جدیدی علیه حماس اعلام کرد ستاد انتخابات خراسان رضوی: امکان تمدید بعد از ساعت ٢۴ وجود ندارد | ٢٠ درصد مازاد شارژ تعرفه در کل استان داشته‌ایم فرماندار قوچان: دو شعبه اخذ رأی با کمبود تعرفه مواجه شدند باقری:‌ روابط ایران و روسیه در مسیر درست و با شتابی مناسب قرار دارد طحان‌نظیف: از گمانه‌زنی‌ نتایج انتخابات بپرهیزید امام‌جمعه خواف: حضور مردم در انتخابات می‌تواند آغازی در رفع مشکلات و گرفتاری‌های ملی باشد فرماندار خوشاب: انتخابات به بهترین نحو در حال برگزاری است فرماندار کاشمر: برگزاری انتخاباتی سالم و امن جزو خطوط قرمز است استقبال پرشور مشهدی‌ها پای صندوق‌های رأی + فیلم خبرنگار نیویورک‌تایمز خطاب به مجری صداوسیما: امیدوارم در نجف ببینمت ویدئو | شهروندان مشهدی، دست‌اندرکاران صندوق‌های اخذ رأی ویدئو | توصیه‌های على‌اکبر صالحى به آن‌هایی که هنوز تصمیمى براى رأى‌دادن نگرفته‌اند عذرخواهی وزیر کشور از ایرانیان خارج‌ازکشور که امکان شرکت در انتخابات را نداشته‌اند انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ تا چه ساعتی تمدید شد؟ تاکنون در خراسان‌رضوی، ٨۵ درصد افراد با کارت‌ملی و ١۵ درصد با شناسنامه رأی دادند
سرخط خبرها

پوتین در واکنش به حرکات واگنر: آنچه با آن روبه‌رو هستیم خیانت است

  • کد خبر: ۱۷۰۸۸۱
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
پوتین در واکنش به حرکات واگنر: آنچه با آن روبه‌رو هستیم خیانت است
ولادیمیر پوتین در سخنانی اظهار کرد، نیروهای واگنر به یک توطئه جنایتکارانه از طریق شورش مسلحانه کشیده شده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از اسکای نیوز عربی، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه تاکید کرد باید تلاش‌ها و هماهنگی میان نیروهای روسیه بیشتر شود.

پوتین افزود: آنچه امروز با آن رو به رو هستیم خیانت داخلی است و ما در روسیه به اتحاد همه نیروها نیاز داریم. باید اختلافات کنار گذاشته شود. به جنگجویان واگنر هشدار می‌دهم در زمانی که روسیه با مبارزه سختی مواجه است، تسلیم ماجراجویی‌های جنایتکارانه نشوند. هر گونه ناآرامی داخلی تهدیدی مرگبار برای دولت و به مثابه یک سیلی برای مردم روسیه است. برخی تلاش دارند تا کشور به سمت جنگ داخلی سوق داده شود.

وی ادامه داد: من برای زندگی و امنیت مردم روسیه و کشور می‌جنگم و اکنون روسیه به اتحاد همه نیروهایش نیاز دارد. آنچه ما با آن روبه‌رو هستیم خیانت داخلی و به منزله خنجر از پشت است. منافع شخصی به خیانت به کشور منجر شده و به همین دلیل نیروهای ما با آن درگیر هستند. همه کسانی که مسیر خیانت را در پیش گرفته‌اند، مجازات خواهند شد و به نیروهای مسلح دستورات لازم داده شده است.

رئیس جمهوری روسیه تصریح کرد: من به عنوان رئیس جمهور و فرمانده کل قوا هرآنچه ممکن باشد برای دفاع از کشور انجام خواهم داد و کسانی که سازماندهی کرده و شورش مسلحانه راه انداخته‌اند، پاسخگو خواهند شد. هرکس شورش را سازماندهی می‌کند، در تلاش است کشور را به تسلیم و جنگ داخلی سوق دهد. وضعیت ضد تروریستی در مسکو و تعدادی از استان‌ها اعلام شده و اقداماتی برای بازگرداندن ثبات به روستوف انجام خواهد شد. من از کسانی که به این مسیر می‌روند می‌خواهم که این اقدامات جنایتکارانه را کنار بگذارند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->