ویدئویی از اولین حضور خانم‌های بازیگر در جوکر ۲ نتیجه جالب یک آزمایش علمی درباره تاثیر ارتعاش صدای علیرضا قربانی بر تخت جمشید + ویدئو انتشار تیزر یک فیلم سینمایی محرمی و آغاز اکران فیلمی با بازی آزاده صمدی و حامد کمیلی هنر انتخاب آگاهانه و پیشرفت ملی استالین بیشتر چه کتاب‌هایی می‌خواند؟ | معرفی کتاب «کتابخانه استالین» شعر‌های چندوجهی در توابع خطی | رونمایی از مجموعه شعر «زندگی در آمنیون» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ جدیدترین خبرها از سریال «سلمان فارسی» فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۱۴ و ۱۵ تیر ماه ۱۴۰۳) + خلاصه داستان ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ۲۰ سینما تا پایان تابستان در خراسان رضوی افتتاح خواهد شد  ساخت ۱۰۰۰ سالن سینما در کشور تا شهریور ۱۴۰۴ | رشد ۱۱۳ درصدی سالن‌های سینما در خراسان رضوی ساخت پردیس سینمای «ملل» نماد وحدت فرهنگی ایران و افغانستان است پردیس سینمایی ملل در حاشیه شهر مشهد افتتاح شد | رشد ۱۱۳ درصدی ساخت سینما در خراسان رضوی + فیلم پخش ۶ سریال از شبکه آی‌فیلم + زمان پخش «سینما ملت»، برنامه سینمایی جدید تلویزیون
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

اعضای تیم چهارم رئالیتی شوی «ناتو» معرفی شدند

  • کد خبر: ۱۷۰۸۹۱
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
اعضای تیم چهارم رئالیتی شوی «ناتو» معرفی شدند
اعضای تیم چهارم رئالیتی شوی «ناتو» معرفی شدند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ شرکت‌کنندگان گروه چهارم رئالیتی شوی «ناتو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی صفی‌یاری و با اجرای محمدرضا علیمردانی معرفی شدند.

کامران تفتی، هادی کاظمی، شقایق دهقان، کمند امیرسلیمانی و مجید آقا کریمی پنج شرکت‌کننده‌ای هستند که در قسمت‌های نهم تا یازدهم «ناتو» با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

قسمت نهم رئالیتی شوی «ناتو» دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ به‌طور اختصاصی در فیلم‌نت منتشر خواهد شد.

در هر قسمت از بازی «ناتو» ۱۰ سوال سخت و گاه خنده‌دار از شرکت‌کنندگان پرسیده می‌شود و بازیکنان باید همراه با هم به پاسخ‌های درست دست پیدا کنند. هر پاسخ درست ۵ میلیون تومان به مبلغ جایزه اضافه می‌کند و به‌ازای هر پاسخ غلط همین میزان از جایزه کم خواهد شد. در این میان یکی از بازیکنان نقش ناتو را بر عهده دارد. ناتو پاسخ تمام سوالات را از قبل می‌داند و باید دیگر بازیکنان را در راه رسیدن به پاسخ‌های درست راهنمایی کند، اما به‌گونه‌ای که هویت او تا انتهای بازی شناسایی نشود.

رئالیتی شوی «ناتو» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی صفی‌یاری و با اجرای محمدرضا علیمردانی، هر دوشنبه ساعت ۸ صبح در فیلم‌نت منتشر می‌شود.

منبع: برنا

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->