واشنگتن‌پست از اغراق آمریکا درباره نزدیک بودن توافق آتش‌بس در غزه خبرداد معیشت و منزلت مردم تنها با موفقیت دولت به دست خواهد آمد «انصاری» معاونت حقوقی ریاست جمهوری را رسما تحویل گرفت فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ایران به وزیر جدید دفاع تبریک گفتند دستگیری مردی که ترامپ را به قتل تهدید کرده بود پایان «زلفی گل» در وزارت علوم | همکاران و دانشگاهیان حلالم کنند معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور منصوب شد | مهدی سنایی به پاستور رفت + حکم انتصاب وزیر امور خارجه: عجله‌ای در مورد مسئله برجام نداریم برای حل مشکلات، چشم به دانش و توانایی داخلی دوخته‌ایم توضیحات عراقچی درباره پاسخ ایران به ترور شهید هنیه عراقچی بر سر مزار شهید امیرعبداللهیان + فیلم همکاری های حقوقی و قضائی میان ایران و اسپانیا انجام خواهد شد سید حسن خمینی: امید، سرمایه بزرگ دولت است که باید از آن مراقبت کرد رئیس‌جمهور در حرم امام‌خمینی(ره): بر سر پیمان با مردم هستیم | دشمن تلاش می‌کند در جامعه تفرقه ایجاد شود + فیلم رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت برای تجدیدمیثاق با آرمان‌های امام (ره) به حرم امام خمینی رفتند + فیلم عضو ارشد حماس: غزه گورستان متجاوزان خواهد شد مخبر با نخست‌وزیر عراق در بغداد دیدار کرد حمله انصارالله یمن به کشتی یونانی در دریای سرخ سه اولویت اصلی وزارت امور خارجه چیست؟| تاکید عراقچی بر تغییر برجام درخواست تحریم رژیم صهیونیستی از سوی یک مقام ارشد سازمان ملل تاکید عراقچی بر حمله قطعی ایران به رژیم صهیونیستی (۲ شهریور ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس جمهور سابق روسیه: تفرقه و خیانت فاجعه جهانی ‌به بار می‌آورد

  • کد خبر: ۱۷۰۹۳۶
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
رئیس جمهور سابق روسیه: تفرقه و خیانت فاجعه جهانی ‌به بار می‌آورد
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه گفت که تفرقه و خیانت به بزرگترین فاجعه، یک فاجعه جهانی ختم خواهد شد، اما مقامات روسیه اجازه نمی دهند این اتفاق بیفتد و دشمن شکست خواهد خورد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه در تلگرامی نوشت: اکنون مهمترین چیز برای شکست دادن دشمن خارجی و داخلی که تشنه پاره پاره کردن سرزمین مادری ماست، برای نجات کشورمان، جمع شدن در اطراف رئیس جمهور، فرمانده عالی نیروهای مسلح کشور است.

وی افزود: شکاف و خیانت - راهی به سوی بزرگترین تراژدی، یک فاجعه جهانی خواهد بود. ما اجازه نمی دهیم. دشمن شکست خواهد خورد! پیروزی از آن ما خواهد بود!

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->