Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو معرفی بازی «مردم پنهان» Hidden Folks (اندروید، IOS) + دانلود نسخۀ جدید ناتینگ فون ۲a رونمایی شد + مشخصات و قیمت سرانجام گوگل پلی می‌تواند دو برنامه را به طور همزمان دانلود کند بسیاری از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض در iOS ۱۸ به‌روز می‌شوند سامسونگ اولین گوشی اندرویدی‌اش را ۱۵ سال پیش رونمایی کرد کدام مناطق و محلات مشهد دارای اینترنت فیبر نوری هستند؟ جزئیاتی تازه از قابلیت AI Explorer در ویندوز ۱۱ تریلر نسخه Early Access بازی No Rest for the Wicked اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد
سرخط خبرها

ساخت نخستین توربوفن ضد انفجار کشور در خوشاب خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۷۱۰۶۲
  • ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
ساخت نخستین توربوفن ضد انفجار کشور در خوشاب خراسان رضوی
فرماندار خوشاب گفت: توربوفن ضدانفجار، برای نخستین بار در کشور، توسط متخصصان شرکت دانش‌بنیان کاریز دوار شهرستان خوشاب خراسان رضوی طراحی و تولید شد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمود شم‌آبادی اظهار کرد: این توربوفن ضد انفجار به سفارش شرکت زغالسنگ پروده طبس در ناحیه صنعتی شهرستان خوشاب طراحی و ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این توربوفن ضد انفجار برای تصفیه هوا در معادن کاربرد دارد، تصریح کرد: پیش از این، دانش فنی ساخت این توربو فن تنها در اختیار چند کشور بود که هم‌اینک با ساخت این دستگاه در کشور، گام مهمی در راستای خودکفایی از واردات آن برداشته شده است.

فرماندار شهرستان خوشاب گفت: یک شرکت دانش‌بنیان مستقر در ناحیه صنعتی این شهرستان، در زمینه بومی‌سازی دانش ساخت انواع الکتروموتور، تجهیزات ضدانفجار و هند لامپ ضدانفجار فعالیت دارد.

شم آبادی افزود: سال گذشته نیز زمینه صادرات لامپ‌های ضد انفجار تولیدی این شهرستان، در راستای تحقق شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین فراهم شده بود.

ساخت نخستین توربوفن ضد انفجار کشور در خوشاب خراسان رضوی

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان نیز گفت: دانش فنی ساخت این توربوفن در اختیار کشور‌های آمریکا و آلمان بوده است که هم اینک توان تولید آن در کشور ما نیز محقق شده است.

مسلم ملایی افزود: طراحی توربوفن ضد انفجار یک سال زمان برده و تولید این دستگاه ۱۹۰ هزار دلار صرفه جویی ارزی برای کشور به همراه داشته است.

وی ادامه داد: توربوفن ضد انفجار در معادن، تونل‌های جاده، مناطق پرخطر گازی که خطر انفجار وجود دارد و برخی دیگر از صنایع کاربرد دارد.

عمده تولیدات این شرکت دانش بنیان در حوزه انواع الکتروموتور و تجهیزات ضد انفجار مورد استفاده در صنایع کشور به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی است.

به گفته فرماندار خوشاب، زیرساخت‌‎های ناحیه صنعتی این شهرستان شامل آب، برق، گاز و خطوط تلفن از سال‌های گذشته فراهم شده و این منطقه مهیای جذب سرمایه گذاران است.

سلطان آباد، مرکز شهرستان ۳۸ هزار نفری خوشاب در ۱۷۵ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->