ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد رویداد «امید فردوسی» با رونمایی از کتاب «به توان هایتک» در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد سامسونگ، به صورت رایگان، صفحه‌نمایش گوشی‌هایی را که مشکل خط سبز دارند، تعویض می‌کند شرکت فنلاندی گوشی اختصاصی خودش را خواهد داشت | HMD Pulse Pro به‌جای Nokia ارتش کره جنوبی احتمالا استفاده از آیفون را برای نیروهایش ممنوع کند «سیستم بادبان خورشیدی» ناسا چیست و چگونه کار می‌کند؟ + عکس
سرخط خبرها

سفیر بلاروس: پارک علم و فناوری خراسان رضوی امکان همکاری متوازن با کشورم را دارد

  • کد خبر: ۱۶۰۷۸۹
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۷
سفیر بلاروس: پارک علم و فناوری خراسان رضوی امکان همکاری متوازن با کشورم را دارد
سفیر کشور بلاروس در ایران گفت: پارک علم و فناوری خراسان رضوی بستر بسیار خوبی برای همکاری متوازن با پارک‌های فعال در این کشور را دارد و امیدواریم در آینده بتوانیم تعاملات بهتری را با هم رقم بزنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، دیمیتری کالتسوف ضمن حضور در پارک علم و فناوری خراسان رضوی و بازدید از چند شرکت فناور افزود: در کشور ما چند پارک برای فعالیت‌های مختلف وجود دارد که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به پارک مشترک بلاروس و چین اشاره کرد.

وی با اشاره به تعامل شرکت‌های بزرگ دنیا در حوزه فناوری با بلاروس تاکید کرد: البته پارک چین و بلاروس فقط محدود به این ۲ کشور نیست و شرکت‌هایی از ده‌ها کشور دنیا در این مجموعه فعالیت دارند.

رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی نیز اظهار کرد: افتتاح مراکز رشد در شهرستان‌ها باعث تعمیق بیشتر روابط در حوزه علم و فناوری شده و از این مسیر نه تنها فقط دانشگاهیان، بلکه دانش‌آموزان نیز با بستر‌های رشد بیشتر آشنا می‌شوند.

مسعود میرزایی شهرابی با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری خراسان رضوی یکی از سه پارک مهم و بزرگ کشور است، گفت: پارک علم و فناوری خراسان با ۲۰ سال قدمت در حوزه‌های مختلف خدمات متنوعی از جمله داروئی، تجهیزات پزشکی، فناوری اطلاعات و انرژی را ارائه کرده و در دوره جدیدِ خدمت، عرصه‌های صنایع معدنی، کشاورزی و صنایع خلاق فرهنگی فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است.

حرکت در مسیر هوشمندسازی

براساس این گزارش، با هدف بررسی روند پیشرفت طرح مغز افزار‌های هوش مصنوعی، در راستای برنامه تحول و پیشرفت بسیج فرهنگیان و هوشمند سازی مدارس، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با حضور در شرکت دانش‌بنیان بهپویان، از نزدیک در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی با اشاره به اجرای این پروژه به صورت الگویی در منطقه تبادکان مشهد گفت: خوشبختانه جوانان ما ثابت کردند که در مسیر فناوری پیشرو هستند.

سید امیر شوشتری تاکید کرد: توسعه علم همواره در جهان وجود داشته است، ولی باید در نظر داشت که توسعه علم همراه با آموزه‌های معرفتی می‌تواند انسان را به تکامل رسانده و منجر به توسعه در زندگی آحاد جامعه شود.

رییس پارک علم و فناوری خراسان نیز در این دیدار با اشاره بر اهمیت هوشمند سازی در حوزه فرهنگی و آموزش گفت: ایران اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است.

میرزایی افزود: باید به این مهم اشاره کرد که بهره‌گیری از علوم و فناوری‌های جدید و هوشمند سازی در تمام زمینه‌ها می‌تواند علاوه بر ثروت سازی به عنوان اهرمی کارا و توانا در مسیر ارتقاء و رشد جوانان و نوجوانان عزیزمان نقش آفرینی کند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->