تکلیف میزبانی حریف تیم ملی دو هفته دیگر مشخص می‌شود سومین چهره لیگ برتر انگلیس در راه استقلال یک استقلالی در آستانه خط خوردن از استقلال! دیدار‌های استقلال و پرسپولیس با کمک داور ویدیویی نبرد استقلال و پرسپولیس، احتمالاً نیمه اول مهر لباس‌ ایران در افتتاحیه و سکوی المپیک پاریس مشخص شد + عکس جزئیاتی از حضور ایران در رژه افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ضرر‌های مالی نکونام به خودش| سرمربی استقلال تغییر سیاست می‌‌دهد؟ توافق سردار آزمون و شباب الاهلی امارات حضور رئیس جمهور منتخب در اردوی تیم ملی کشتی بولی: بازیکن استقلال خوزستان نیستم! سید جلال در پرسپولیس ماندنی شد پایان کار جعفر سلمانی در استقلال فلاح با رنکینگ ۲۸ به سراغ مسابقه اصلی رفت + ویدیو محرومیت شش‌جلسه‌ای مهرداد محمدی تأیید شد رحمتی بیخیال تیم ملی امید شد میزبانی بد پاریسی ها؛ از نبود غذا تا کمبود آب! چپ و راست ویرانگر استقلال| ۱۷ پاس گل رضاییان و جلالی درفصل ۲۳ شروع‌به‌کار رسمی ورزشکاران ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس | استارت کاروان ایران با مبینا فلاح + عکس ستاره‌های استقلال و پرسپولیس در مس + عکس استقبال ویژه فرانسوی‌ها از کاروان المپیکی‌های فلسطین + عکس
سرخط خبرها

راز استوری یحیی گل‌محمدی برای شجاع خلیل‌زاده چه بود؟

  • کد خبر: ۱۷۱۲۳۸
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۱
راز استوری یحیی گل‌محمدی برای شجاع خلیل‌زاده چه بود؟
یحیی گل‌محمدی در اقدامی عجیب برای مدافع جدید تراکتور استوری گذاشت.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، از چند وقت قبل بازار شایعات حول بازگشت شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس داغ بود و هر از چند گاهی خبری در خصوص امضای قرارداد بازیکن سابق سرخ‌ها مطرح می‌شد.

این خبر اما برخلاف تصور شجاع و پرسپولیسی‌ها با واکنش خوبی از سوی هواداران روبه‌رو نشد و آنها هر بار با مرور خاطرات بد گذشته با شجاع خلیل‌زاده، از حضور احتمالی او ابراز نارضایتی می‌کردند.

شجاع ۳ سال قبل در شرایطی که پرسپولیس به فینال آسیا رسیده‌بود، در آستانه فینال این تیم را ترک کرد و راهی قطر شد. هرچند در آن زمان هم یحیی سعی کرد رسول‌پناه، مدیر وقت پرسپولیس را مقصر جدایی شاگردش قلمداد کند، اما رفتن شجاع و بعد از آن بوسیدن لوگوی تیم قطری باعث شد تا حسابی پرسپولیسی‌ها با او دشمن شوند.

در نهایت هم شجاع به پرسپولیس نیامد و با امضای قراردادی به تراکتور پیوست تا خیال همه راحت باشد، اما شب گذشته یحیی گل‌محمدی یک استوری عجیب برای شجاع گذاشت.

گفته می‌شود یحیی که اعتقاد ویژه‌ای به شجاع دارد، اینگونه می‌خواسته از او دلجویی کند و به او این پیغام را بدهد که من دوست داشتم تو را به پرسپولیس بیاورم اما هواداران نگذاشتند!

راز استوری یحیی گل‌محمدی برای شجاع خلیل‌زاده چه بود؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->