ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری نارضایتی ترابی از پستش در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد
سرخط خبرها

مدافع سابق پرسپولیس در راه خوزستان؟

  • کد خبر: ۱۷۱۲۳۵
  • ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
  • ۱
مدافع سابق پرسپولیس در راه خوزستان؟
شایان مصلح از چند تیم خوزستانی پیشنهاداتی دارد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، شایان مصلح از جمله دفاع چپ‌های فوتبال ایران است که همیشه با ثبات و یک‌شکل وارد میدان شده و در هر فصل انصافا بد کار نکرده است.

مصلح که در زمان برانکو از سپیدرود رشت به پرسپولیس آمد، پس از چند فصل حضور در جمع سرخپوشان راهی گل گهر سیرجان شد و در این تیم شاگرد امیر قلعه‌نویی بود.

حالا اما با جدایی قلعه‌نویی و حضور مربی یونانی، شنیده می شود شایان باید تیمش را ترک کند و در همین رابطه تیم‌های خوزستانی پای کار آمده‌اند و پیشنهاداتی را ارائه کرده‌اند.

به نظر می رسد صنعت نفت آبادان مشتری پروپاقرص شایان باشد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل بعد شایان با لباس برزیلی ها به میدان برود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عزیزابادانی
United States of America
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۰۵
0
0
اگر مدیران جذبش کنن حتما دسله ببندن بازیکنه قدرتی خوبیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->