اطلاعیه شماره ۱۷ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: مشارکت حداکثری مردم منجر به افزایش کارآمدی نظام می‌شود اطلاعیه شماره ۱۶ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) فرماندار مشهد: با مداخله‌گران در امر انتخابات، برخورد خواهد شد + فیلم اطلاعیه شماره ۱۵ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور | اخذ رأی با کارت‌های ملی قدیمی امکان‌پذیر نیست سعید جلیلی رأی خود را در قرچک به صندوق انداخت (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: میزان مشارکت انتخاباتی نسبت به هفته گذشته بیشتر است + فیلم مسعود پزشکیان برای شرکت در انتخابات، به مدرسه عاشورای قلعه‌حسن‌خان رفت + عکس و فیلم فرماندار مشهد: ازدحام جمعیت در شعب اخذ رأی بالاست | انتقال ۲۸۰ صندوق سیار درمشهد به درخواست‌های شهروندان ویدئو | همراهی محمدجواد ظریف با مسعود پزشکیان برای شرکت در انتخابات (۱۵ تیرماه ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۱۵ تیر ۱۴۰۳) مخبر: دولت به‌دقت سلامت انتخابات را رصد می‌کند | نسبت به مرحله اول افراد بیشتری مشارکت کرده‌اند + فیلم رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در خراسان‌رضوی: نتیجه انتخابات هرچه بود، ستاد‌ها بپذیرند و استقبال کنند + فیلم اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | همراه‌داشتن اصل شناسنامه یا کارت‌ملی الزامی است رئیس قوه‌قضائیه: امروز روز مهمی برای مردم و برداشتن گام بلند در کشور است + فیلم قالیباف: مهم‌ترین تصمیم مجلس در آغاز دولت جدید، تأیید یک دولت قوی برای رئیس‌جمهور است + عکس و ویدئو
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

رئیسی: توهین به قرآن توهین به تمام ادیان الهی است

  • کد خبر: ۱۷۱۹۳۱
  • ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
رئیسی: توهین به قرآن توهین به تمام ادیان الهی است
رئیس جمهور کشورمان گفت: توهین به قرآن توهین به تمام ادیان الهی است، توهین به انسانیت، توهین به بشریت و تمام ارزش‌های انسانی است.

به گزارش شهرآرانیوز، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان ظهر امروز در ادامه برنامه‌های خود در سفر به استان کرمان در میان استقبال مردم رفسنجان وارد مصلی این شهر شد.

وی گفت: ائمه اطهار اولیای ما هستند و بر بشریت ولایت دارند و درزمان غیبت حجت خدا امام عصر نایب آن حضرت هستند خداروشکر می‌کنیم که امروز زیر سایه نظام ولایت هستیم و مشروعیت نظام براین است که اتصال به ولایت دارند .

رئیس جمهور گفت: در شهرستان رفسنجان مردمان متدین دینمدار و ولایتمدار زندگی میکردند قبل از پیروزی انقلاب و درزمان نوجوانی اولین سفر تبلیغی من به رفسنجان بود و ایام محرم بود که خدا همه سرداران سپاه، شهدا و علمای این شهرستان را که در دفاع ازدین و انقلاب خوش درخشیدند و از ارزش‌های اسلامی دفاع کردند بسیار خوشحالم که امروز در جمع نمازگزاران رفسنجان هستم خیلی دوست داشتم به همه مردم سر بزنم، اما این سفر استانی نیست بلکه سفر کردیم تا طرح‌هایی که اهمیت حیاتی دارند را بررسی کنیم و آب یکی از موضوعات مهم کرمان است که باید این تنش آبی دراستان رفع شود باکار جهادی درکشور امیدورایم تادوسال آینده مشکل آب همه روستا‌ها حل شود.

وی در ادامه افزود: نیمی از مسیر کار آبرسانی به کرمان انجام شده است و جبهه دیگری از امروز فعال شود برای آبرسانی به رفسنجان و از امروز ۱۶کیلومتر فرعی به طرف رفسنجان آغاز شود و فکر می‌کنم تادوماه آینده انجام شود و بخش آب مربوط به رفسنجان متصل شود و نگرانی مردم رفسنجان حل شود قرار شد .

وی گفت: وضعیت کشاورزی در رفسنجان که محصول ارزشمند این شهرستان پسته رفسنجان است و مساله‌ای که امروز در ارتباط برق است با وزیر نیرو مطرح شود و قرار شد به نحوی مدیریت شود تا مشکلی برای کشاورزان در باغات پسته ایجاد نشود.

آیت الله رئیسی گفت: هویت انقلابی رفسنجان مهم است و این هویت باید توسط جوانان و دستگاه‌های فرهنگی و فرهنگ ساز هم حفظ شود و روز به روز ارتقا پیدا کند که همین نماز جمعه یاحسین یاحسین گفتن و... گفتن است و هویت دینمداری و روحیه انقلابی مردم رفسنجان باید حفظ شود و نسل‌ها این روحیه را حفظ کنند و این هویت دینی و انقلابی می‌تواند کشور را حفظ کند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمنان و ایمان و امید همیشه باید در مردم به ویژه جوانان زنده باشد چراکه امید می‌تواند نقشه‌های دشمنان را شکست دهند و همه مسلمانان عالم بیزاری خود را نسبت به مدعیان آزادی بیان در اهانت به قرآن مجید نشان دادند.

رئیسی: توهین به قرآن توهین به تمام ادیان الهی است

رئیس جمهور در ادامه گفت:  آب و برق از الویت‌های مهم دولت است و تلاش می‌کنیم که تمام پروژه‌های نیمه تمام درسراسر کشور با کار جهادی و شبانه روزی دراین دولت به سامان برسد.

رئیسی گفت: به ارزشمندترین کتاب الهی که برای هدایت بشر آمده اهانت می کنند و نه فقط ۲ میلیارد مسلمان بلکه پیروان تمامی ادیان الهی، آسمانی و ابراهیمی قلوبشان جریحه دار شده است.

وی با بیان اینکه تمام صاحبان مکاتب الهی، متدینین، آزادزنان و آزادمردان عالم قلوبشان جریحه دار شده تصریح کرد: توهین به کتاب کامل قرآن عزیز ما،توهین به همه ادیان الهی، انسانیت، بشریت و همه ارزش های الهی است که جامعه اسلامی از این توهین نخواهد گذشت.

رییسی تصریح کرد: جوانان بدانند آنان که مدعی آزادی بیان هستند، چطور استبدادی، استکباری و باروحیه تفرعن مقدسات مسلمانان را مورد اهانت قرار می دهند؛ آیا این قابل گذشت است؟

وی افزود: جوانان بشناسند اینها دروغ می گویند و طرفدار آزادی بیان، قلم و عقیده نیستند؛ بلکه با آزادی مخالفند و می خواهند استبداد خود را با تابلوی آزادی بیان به بشریت تحمیل کنند.

رییسی با بیان اینکه قرآن جلوه آزادی است و به بشریت آزادی می آموزد، اظهارداشت: اینان که این اهانت ها را به مقدسات انجام می دهند، با آزادی مخالفند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->