درگیری دو مربی بدنسازی به جنایت انجامید| قاتل بخشیده شد! آیا ادارات اراک و استان مرکزی فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ تهیه بسته‌های آموزشی وزارت بهداشت برای پیاده‌روی اربعین امکان تغییر گروه آزمایشی و حوزه امتحانی در کنکور ۱۴۰۳ وجود دارد؟ تصادف دو دستگاه خودرو پراید، سه مصدوم برجای گذاشت دستگیری عاملان قتل جوان شرور پس از سه هفته آیا ادارات استان قم فردا دوشنبه (۱۸ تیر ۱۴۰۳) تعطیل است؟ آیا قاتلان استخدام شده، ‌قاتلان سریالی هستند؟ حکم قصاص برای مامور پلیس صادر شد | شلیک مرگبار به متهم فراری نمک دریا دارای ناخالصی‌های سرطان‌زاست| آلودگی نمک‌های رنگی و سنتی به فلزات سنگین جنایت تکان‌دهنده با رویای مهاجرت از کشور ربودن زن جوان به بهانه ازدواج در تهران پلمب دو سالن زیبایی بدلیل تداخل پزشکی در مشهد(۱۷تیر ۱۴۰۳) مجازات حبس برای قاچاقچیان عروس دشت‌های ایران آیا ادارات استان یزد پنجشنبه‌ها تعطیل است؟ ۸۳ فقره سرقت از مجتمع‌های مسکونی در غرب مشهد رمزگشایی شد (۱۷ تیر ۱۴۰۳) کشف ۳۵۰۰ عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در مشهد نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟ اسامی پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگار ابتدایی و استثنایی ۱۴۰۳ اعلام شد + جزئیات دستگیری اعضای باند لیلا در لانه سیاه توسط پلیس مشهد + عکس
سرخط خبرها

نزاع ۲ جوان مشهدی به مرگ یکی از آن‌ها منجر شد

  • کد خبر: ۱۷۱۹۸۰
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
نزاع ۲ جوان مشهدی به مرگ یکی از آن‌ها منجر شد
ماجرای نزاع دامنه‌دار ۲ جوان در مشهد با قتل یکی از آن‌ها تمام شد.

محمدجواد ابوعطا | شهرآرانیوز؛ هیچ‌کدام نمی‌دانستند اولین‌بار کی و کجا با هم درگیر شده‌اند و کدامشان برای شکایت از دیگری پا پیش گذاشته است. در طول سال‌های گذشته، آن‌قدر با یکدیگر درگیر شده بودند که اطرافیان هم بی‌خیال میانجیگری شده بودند و به کار آن‌ها کاری نداشتند، غافل از اینکه رها کردن این دو جوان با کوهی از اختلاف‌های قدیمی حل‌نشده، منجر به جنایتی شبانه در مشهد خواهد شد.

ساعت از ۹ شب پنجشنبه گذشته بود که نیرو‌های انتظامی مستقر در بیمارستان رضوی، ماجرای مرگ مشکوک یک جوان را به بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی‌وانقلاب ناحیه ۲ مشهد اعلام کردند.



براساس اطلاعات اولیه، این جوان با وضعیتی وخیم به بیمارستان منتقل شده بود. شدت خونریزی و جراحت‌های واردشده به‌حدی بود که تلاش کادر درمانی بیمارستان نیز بی‌نتیجه ماند و بیمار جان خود را از دست داد.

در جست‌و‌جوی یک معمای تازه

قاضی صادق صفری با تیم جنایی پلیس‌آگاهی خراسان‌رضوی شبانه به بیمارستان رضوی رفت. بررسی‌های اولیه پیکر متوفی نشان می‌داد که او بر اثر اصابت چاقو به ناحیه سینه، دچار خون‌ریزی شدید شده است. با نشانی‌های به‌جامانده بر پیکر مقتول، آثار یک جنایت، هویدا و تیم جنایی با یک معمای تازه روبه‌رو بود.



پس از معاینات اولیه و تحقیقات بعدی، هویت مقتول مشخص شد. او جوانی سی‌و‌سه‌ساله بود که به ضرب چاقوی فردی ناشناس کشته شده بود.

چند کیلومتر دورتر

تیم جنایی در بررسی‌های بعدی متوجه شدند که این فرد در شهرک نوید، جایی چندکیلومتر دورتر از بیمارستان، در خون خود غلتیده است، لذا دامنه تحقیقات میدانی به محل جنایت کشیده شد؛ جایی که اثر خون روی آسفالت خیابان، هنوز تازه بود.
با حضور مأموران در محل جنایت، تحقیقات از شاهدان محلی برای مشخص شدن تعداد افراد دخیل در این پرونده آغاز شد.

یک جوان دیگر چاقو کشید

افرادی که صدای بگیروببند یک نزاع خیابانی در توس ۳۳ آن‌ها را از خانه‌هایشان بیرون کشیده بود، اولین شاهدانی بودند که برای کمک به تیم جنایی، آنچه دیده بودند، روایت کردند.

براساس اظهارات شاهدان، مشخص شد که این دو نفر تنها بوده‌اند و از محلی دیگر، خود را به این نقطه رسانده‌اند. صدای فریاد‌ها و ناسزا‌های آن‌ها، آرامش را از محله سلب کرده بود. این درگیری تا آنجا پیش رفته بود که ناگهان یکی از این افراد، چاقویی بیرون کشیده بود. برق چاقو در آن ساعت از شب، توان جلو رفتن سایر شهروندان را گرفته بود.

دقایق به‌کندی پیش می‌رفت و دعوا هر لحظه شدیدتر می‌شد تااینکه صدای فریاد «سوختم‌سوختم» یکی از طرفین نزاع بلند شد و او درحالی‌که مثل مارگزیده دور خودش می‌پیچید، نقش زمین شد. در این میان، ضارب که از صدای جوان چاقوخورده انگار شوکه شده بود، با سوءاستفاده از تاریکی شب گریخت. شهروندان نیز بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفتند و پیکر نیمه‌جان جوان چاقوخورده را به بیمارستان رساندند.

شناسایی ضارب و دیگر اطلاعات

با مشخص شدن هویت مقتول، خانواده او در بیمارستان حاضر شدند و دربرابر مقام قضایی، فردی را به‌عنوان مشکوک به دست داشتن در این جنایت، معرفی کردند که با مقتول دارای خصومت شخصی قدیمی بود، تاجایی‌که از سال‌ها قبل به‌دلایل مختلف، مرتب با یکدیگر درگیر بودند و بار‌ها کارشان به پاسگاه و دستگاه قضایی کشیده بود.

بر اساس اظهارات خانواده مقتول و استعلام انجام‌گرفته، مشخص شد که تمام اظهارات این خانواده صحت دارد و تحقیقات بعدی باتوجه‌به سرنخ‌های به‌جامانده در صحنه جنایت، نشان داد که فرد یادشده متهم اصلی پرونده است.

در جست‌و‌جوی قاتل فراری

براساس آنچه مقام قضایی به آن دست یافت، قاتل و مقتول با سابقه درگیری قدیمی با یکدیگر، قراری خونین را تنظیم می‌کنند و ساعت ۲۰:۳۰ شامگاه جمعه به محل جنایت آمده، پس از درگیری و ضدوخورد، یکی از آن‌ها با چاقوی خشم به دیار باقی می‌شتابد.

قاضی صادق صفری با صدور دستورات تخصصی، گروهی از کارآگاهان پلیس‌آگاهی خراسان‌رضوی را مأمور کرد که مخفیگاه متهم‌به‌قتل را شناسایی و این فرد را دستگیر کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->