سرخط خبرها

دلیل لغو کنسرت «بازآمدم» تهمورس پورناظری چه بود؟

  • کد خبر: ۱۷۲۰۸۳
  • ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
  • ۱
دلیل لغو کنسرت «بازآمدم» تهمورس پورناظری  چه بود؟
کنسرت پرفورمنس «بازآمدم» با آهنگسازی تهمورس پورناظری که قرار بود از ۱۱ تیرماه اجرا‌های خود را در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد آغاز کند، لغو شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ براساس آنچه که تهمورس پورناظری آهنگساز و نوازنده سه‌تار و تنبور و یکی از سامانه‌های فروش بلیت کنسرت‌های موسیقی اعلام کرده بودند، قرار بود کنسرت پرفورمنس «بازآمدم» ۱۱ تیر ساعت ۲۲:۱۵ و ۱۲ تیر سانس‌های ۱۹:۵۵ و ۲۲:۱۵ در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد - ایوان عطار برگزار شود.

همچنین اعلام شده بود که بردیا کیارس، سحر محمدی بروجردی، تینا جامه‌گرمی، علی جعفری پویان، ماکان خوی‌نژاد، رامین عبدالهی، آرین رضایی، علی قنبری و پگاه نیایی از هنرمندان این رویداد هستند، اما اکنون این سامانه فروش بلیت تبلیغ و پروفایل «بازآمدم» را حذف و پورناظری نیز خبر از لغو این رویداد هنری داده است.

تهمورس پورناظری امروز، شنبه ۱۰ تیر، در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با اعلام خبر لغو کنسرت پرفورمنس «بازآمدم» نوشت: «زمانی به صحنه باز می‌گردم که همه‌ی گروه بر روی صحنه باشند.

همراهان عزیزم در نهایت تاسف مجبور شدم که کنسرت‌های بازآمدم در کاخ سعدآباد رو کنسل کنیم که بزودی برای شما نازنینان شرح آن را خواهم گفت، اما حمایت و وجود پرارزش شما تنها دلگرمی و شوق من و گروه‌مان بوده و هست که بیش از پیش تلاش‌هایم را برای اجرای کنسرت بازآمدم با همه‌ی هنرمندان گروه آری همه‌ی هنرمندان گروه، بر روی صحنه در زمان و مکان دیگری را پیگیری کنم؛ و پیمانم با شما که جز این نخواهد بود.

آری شرمنده تک‌تک شما هستم که با عشق و مهرتان برای آمدن و شنیدن موسیقی ایرانی زمان و انرژی گذاشتید و چنین سرخورده شدید. فرزند ایران برادر کوچکتان تهمورس»

اکنون کنسرت‌های علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی و «در هوای بی‌چگونگی» با همراهی سهراب پورناظری و علی قمصری در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

سال گذشته نیز نمایش «سی‌صد» کاری از سهراب پورناظری به کارگردانی امیر جدیدی و آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگی رضا بهرام با حضور جمعی از بازیگران شناخته شده سینما و تئاتر در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اجرا شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۰
0
0
وقتی خواهرزاده شریعتمداری با اون سابقه و بدون تخصص بشه مدیر مجموعه این میشه نتیجه اش ، بهتره ضرغامی زودتر برکنار بشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->