قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) شاخص بورس برای چهامین روز متوالی منفی شد + نمای پایانی بازار (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ گرانِ کارگران، ارزان تمام شد دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت حال کارگران خوب می‌شود، اگر «امنیت، معیشت و مسکن» کارگران را دریابید آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به علت خشکسالی آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا + جدول (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دامنه نوسان بورس تغییر می‌کند؟ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

عرضه نسل جدید رنو کپچر در سال ۲۰۲۴ + بررسی ویژگی‌های محصول جدید رنو

  • کد خبر: ۱۷۲۲۲۳
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
عرضه نسل جدید رنو کپچر در سال ۲۰۲۴ + بررسی ویژگی‌های محصول جدید رنو
با فرا رسیدن سال ۲۰۲۴ نسل جدید رنو کپچر به عنوان یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند فرانسوی به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، رنو کپچر یکی از محبوب‌ترین مدل‌های این برند فرانسوی است که به خاطر طراحی زیبا، تطبیق‌پذیری و مدرن بودن شناخته می‌شود. با فرا رسیدن سال ۲۰۲۴، نسل جدیدی از این شاسی بلند کامپکت نیز عرضه خواهد شد. در این مقاله به بررسی انتظارات و گمانه‌زنی‌ها پیرامون رنو کپچر ۲۰۲۴ و امکانات احتمالی این مدل محبوب خواهیم پرداخت.

با توجه به معرفی نسل دوم رنو کپچر در سال ۲۰۱۹، انتظار می‌رود که تغییرات ظاهری نسل جدید عمدتا روی نمای جلو متمرکز باشند. با توجه به تصاویر لورفته اخیر این مدل، کپچر ۲۰۲۴ از سبک طراحی جدید رنو پیروی خواهد کرد.

پس از فیس‌لیفت کلیو و رنو رافال، کپچر سومین مدل تولیدی رنو با چراغ‌های جلوی LED جدید و چراغ‌های روز فلش‌مانند در سپر خواهد بود. همچنین در این مدل شاهد نشان جدید رنو در جلوپنجره به‌روزشده خواهیم بود.

عرضه نسل جدید رنو کپچر در سال ۲۰۲۴+ بررسی ویژگی‌های محصول جدید رنو
هدف از این تغییرات ظاهری، متمایز کردن رنو کپچر از همتای خود میتسوبیشی ASX است که سال گذشته عرضه شد. دلیل دیگر این است که پژو ۲۰۰۸، رقیب برجسته کپچر، به تازگی فیس‌لیفت شده و انتظار می‌رود فورد پوما و اشکودا کامیک نیز در سال ۲۰۲۴ به‌روزرسانی شوند.

تغییرات در کابین رنو کپچر روی بهبود تجربه سرگرمی متمرکز خواهند بود. انتظار می‌رود نمایشگر لمسی ۹.۳ اینچی به نسخه‌های جدیدی ارتقا پیدا کند. علاوه بر این، پنل ابزار دیجیتال ۱۰.۲ اینچی برای ارائه نمایشگر پیشرفته و قابل شخصی‌سازی در نظر گرفته خواهد شد.

مدل پایه رنو کپچر احتمالا به موتور ۱ لیتری سه سیلندر توربوشارژ مجهز خواهد بود که به تازگی در رنو کلیو جدید استفاده شده بود. انتظار می‌رود این موتور در هنگام استفاده از گاز مایع توان ۹۹ اسب بخار و حین استفاده از بنزین معمولی توان ۸۹ اسب بخار تولید کند.

اگرچه در ابتدا گمانه‌زنی‌هایی در مورد توقف عرضه موتور ۱.۵ لیتری توربودیزل وجود داشت، اما در دسترس بودن آن به عنوان یک گزینه برای کلیو نشان می‌دهد که ممکن است کپچر نیز با این پیشرانه عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود که پیشرانه‌های پلاگین هیبریدی موجود با فناوری E-Tech همچنان در دسترس باشند.

عرضه نسل جدید رنو کپچر در سال ۲۰۲۴+ بررسی ویژگی‌های محصول جدید رنو
با این حال، طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی، بعید است که کپچر از پیشرانه‌های نیمه‌هیبریدی ۱.۳ لیتری (۱۲ ولت) و ۱.۲ لیتری (۴۸ ولت) استفاده کند.

نسل دوم رنو کپچر با طول ۴.۳۲ متر عنوان طولانی‌ترین خودرو در سگمنت B بازار را در اختیار دارد که احتمالا در نسل جدید نیز این عنوان را حفظ خواهد کرد؛ بنابراین کپچر یکی از جادارترین شاسی بلند‌های خانوادگی کلاس خود باقی خواهد ماند. همچنین گزارش‌هایی مبنی بر احتمال عرضه یک نسخه از کپچر با طول بیشتر وجود دارد که می‌تواند فضای بیشتری برای سرنشینان عقب و چمدان‌های آن‌ها فراهم کند و کاربردی بودن این مدل را بهبود بخشد.

اگر این شایعات درست باشند، رنو ۵ شاسی بلند برقی در بازار خواهد داشت که شامل کپچر، کپچر با طول بیشتر، آسترال، اسپیس و رافال به علاوه دو کراس‌اوور تمام برقی مگان E-Tech و سینیک E-Tech می‌شوند.
انتظار می‌رود رنو کپچر جدید در پاییز ۲۰۲۳ عرضه شود و کپچر با طول بیشتر در سال ۲۰۲۴ از راه برسد.

منبع: خودرو بانک

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->