نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی
سرخط خبرها

شکست در اولین گام

  • کد خبر: ۱۷۲۳
  • ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۲
شکست در اولین گام
والیبال ایران فینال لیگ ملت‌ها را با شکست آغاز کرد

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از فینال لیگ ملت‌های والیبال۲۰۱۹ با نتیجه 3بر1 مقابل لهستان شکست خورد تا مثل فرانسه که یکی از قدرت‌های بزرگ والیبال جهان محسوب می‌شود، در راه حذف از رقابت‌های این مرحله لیگ ملت‌ها قرار بگیرد. بلندقامتان کشورمان درحالی‌که سِت اول این بازی را رؤیایی آغاز کردند، نتوانستند عملکرد درخشانشان را تا پایان حفظ کنند و درنهایت با نتیجه 3بر1 این بازی را به حریف قدرتمندشان واگذار کردند.

 

غفور بازهم مؤثرترین بازیکن ایران
تیم ملی ایران در این بازی ۴۷ آبشار موفق، ۱۲ دفاع روی تور و ۴ امتیاز سرویس را ثبت کرد. همچنین ۲۲امتیاز تیم ملی ایران با خطاها و اشتباهات بازیکنان لهستان کسب شد. تیم ملی لهستان نیز ۵۶ آبشار موفق، ۱۱ دفاع روی تور و ۹ امتیاز سرویس را کسب کرد. همچنین ۲۰ امتیاز تیم ملی لهستان با خطاها و اشتباهات بازیکنان ایران کسب شد. در پایان این بازی بارتوش بدنورز با کسب ۲۴امتیاز برای لهستان، امتیازآورترین بازیکن زمین شد. همچنین نوربرت هوبر ۱۴ امتیاز را برای این تیم کسب کرد. امیر غفور نیز با ۲۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ایران شد. میلاد عبادی‌پور هم توانست ۱۰ امتیاز برای ایران کسب کند.

 

لمس‌های جادویی معروف
فدراسیون‌جهانی والیبال با انتشار گزارشی به تعریف‌وتمجید از سعید معروف، پاسور و کاپیتان تیم ملی والیبال ایران، پرداخت. در متن این گزارش آمده است: سعید معروف با مهارت‌های بازیگری خود توانست ایران را برای اولین‌بار به فینال لیگ ملت‌های والیبال برساند. معروف در 5 هفته دور مقدماتی لیگ ملت‌ها بهترین نمایش را از خود برجای گذاشت و نمایش‌نامه‌های زیادی را برای هم‌تیمی‌هایش نوشت. او به‌طورمتوسط در هر مسابقه عملکرد فوق‌العاده ۸.۴۵درصدی از نظر موقعیت‌سازی را برجای گذاشت. معروف امسال با ایران عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، چون از ۱۵ بازی ۱۲ برد را کسب کرده است. سعید معروف، نابغه نمایش‌های درخشان ایران در لیگ ملت‌هاست. حالا باید منتظر ماند و دید آیا معروف در ادامه راه لیگ ملت‌ها نیز لمس‌های جادویی خود را ادامه خواهد داد تا ایران را به نخستین مدال در لیگ ملت‌ها برساند یا خیر.

 

فرانسه اولین حذف‌شده فینال
در چهارمین بازی مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال۲۰۱۹ در شیکاگو، از ساعت۵:۳۰ بامداد دیروز تیم‌های فرانسه و روسیه به‌مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 3بر0 (۲۵-۱۶، ۲۵-۲۳ و ۲۵-۱۷) به سود روسیه پایان یافت تا تیم ملی فرانسه با 2 شکست در این مرحله، از دور رقابت‌ها کنار برود. فرانسوی‌ها که روز اول این مسابقات هم با نتیجه 3بر1 مغلوب آمریکا شده بودند، با 2 شکست به کار خود در فینال لیگ ملت‌ها پایان دادند. شاگردان لوران تیلی که در سال2017 عنوان قهرمانی و در سال2018 عنوان نایب‌قهرمان را کسب کرده بودند، از حالا باید به فکر رقابت‌های انتخابی المپیک باشند. بازیکنانی مانند گربینیکوف، انگاپت، لگاف و... در ترکیب تیم ملی والیبال فرانسه حضور نداشتند. در طرف مقابل هم بازیکنانی همچون موزرسکی و میخائیلوف، در ترکیب روسیه قرار نداشتند.

 

روسیه، آمریکا و لهستان راهی نیمه‌نهایی شدند
با اتمام بازی‌های دیروز، چهره 3 تیم از 4 تیم صعودکرده از این مرحله مشخص شد. در گروهA این رقابت‌ها، تیم ملی روسیه با کسب یک برد و 3 امتیاز بدون ست باخته موقتا صدرنشین گروه اول مرحله نخست فینال لیگ ملت‌های والیبال۲۰۱۹ شد. تیم ملی آمریکا نیز به‌دلیل یک ست باخته، با یک برد و 3 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. 2 تیم روسیه و آمریکا (میزبان) از ساعت ۵:۳۰ بامداد امروز برای تثبیت صدرنشینی در گروه A مسابقات به‌مصاف یکدیگر می‌روند. در گروهB این رقابت‌ها، تیم ملی لهستان که بازی اول خود را با حساب 3بر2 مقابل برزیل، به سود خودش به پایان رسانده بود، در دومین بازی هم مقابل تیم ملی کشورمان با حساب 3بر1 به برتری رسید تا اولین تیم صعودکننده از این گروه باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->