سرخط خبرها

رتبه اول فروش «پردیس هویزه مشهد» در جمع سینماهای حوزه هنری کشور

  • کد خبر: ۱۷۲۳۵۴
  • ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
رتبه اول فروش «پردیس هویزه مشهد» در جمع سینماهای حوزه هنری کشور
مدیر امور سینمایی حوزه هنری خراسان رضوی گفت: پردیس سینمایی هویزه مشهد رتبه پنجم فروش فیلم در سه ماهه نخست سال جاری را در کشور و در جمع سینماهای حوزه هنری کشور رتبه نخست فروش فیلم را به خود اختصاص داده است.

احمدرضا بهبهانی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: بر اساس آمار منتشر شده توسط سازمان سینمایی، پردیس سینمایی هویزه مشهد همچنان در جمع ۵ پردیس سینمایی پرفروش کشور قرار دارد و در سه ماهه نخست سال جاری نیز رتبه پنجم فروش فیلم را در جمع سینما‌های کشور به خود اختصاص داده است. همچنین پردیس سینمایی هویزه در جمع سینماهای حوزه هنری کشور رتبه نخست فروش فیلم را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: میزان فروش در این پردیس سینمایی در مدت زمان یاد شده ۷ میلیارد و ۳۹۹ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان بوده است که این میزان فروش مربوط به اکران فیلم در ۸ سالن این پردیس سینمایی است.

بهبهانی خاطرنشان کرد: پردیس سینمایی هویزه در جمع سینما‌های حوزه هنری کشور نیز رتبه نخست فروش فیلم را به خود اختصاص داده است.

گفتنی است؛ بر اساس آمار منتشر شده از ۴۰ سینمای پرفروش کشور و در میان پردیس‌های سینمایی استان خراسان رضوی، پس از پردیس سینمایی هویزه که در رتبه پنجم فروش قرار دارد، پردیس اطلس رتبه ۱۴، پردیس ویلاژتوریست رتبه ۱۵، پردیس آفریقا رتبه ۱۹، پردیس پارک بازار رتبه ۲۷ و پردیس سیمرغ رتبه ۳۷ فروش فیلم را کسب کرده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->