نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بلژیک و اسلواکی در یورو۲۰۲۴| شکست دی‌بروینه! نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اوکراین و رومانی در یورو۲۰۲۴| شکست جنگ‌زده‌ها! پخش زنده بازی فرانسه و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی بلژیک و اسلواکی در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رومانی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین آیا فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی با VAR برگزار می‌شود؟ (۲۸ خرداد ۱۴۰۳) واکنش تند خداداد عزیزی به حرف مجری برنامه «یورو ۲۴» نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و صربستان در یورو۲۰۲۴| مدعی وارد می شود نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دانمارک و اسلوونی در یورو 2024 | اولین تساوی یورو رقم خورد قهرمانی اکبری در مسابقات موتورسواری مسکو نتیجه و ویدئو خلاصه بازی هلند و لهستان در یورو| برد سخت هلندی‌ها آلمان از برگزاری یورو ۲۰۲۴ چقدر درآمد کسب خواهد کرد؟ مبینا فلاح در تیراندازی با کمان سهمیه المپیک گرفت بازگشت ستاره مشهدی فوتسال ایران به لیگ برتر | حسین طیبی به گهرزمین پیوست پخش زنده بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلوونی و دانمارک در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و لهستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

نوتیس چیست؟ | چرا فوتبالیست‌ها از این قانون استفاده می‌کنند

  • کد خبر: ۱۷۲۴۷۲
  • ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
نوتیس چیست؟ | چرا فوتبالیست‌ها از این قانون استفاده می‌کنند
اصطلاح نوتیس که این روز‌ها در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران استفاده می‌شود یکی از قوانین حمایتی از بازیکنان فوتبال است.

به گزارش شهرآرانیوز، اصطلاح نوتیس در لغت به معنای اطلاع دادن و تذکر دادن است و بعد از حرفه‌ای شدن فوتبال در کشورمان، در متن قرارداد بازیکنان ذکر می‌شود.

به موجب این قانون زمانی که باشگاه در یک بازه زمانی مشخص به تعهدات خود در قبال بازیکن عمل نکند، بازیکن می‌تواند با ارسال نوتیس از طریق قانونی باشگاه را در جریان این تخلفش قرار دهد.

اگر تعداد نوتیس‌های یک بازیکن به باشگاه به عدد ۳ برسد، ورزشکار این حق را دارد که بصورت یکطرفه قراردادش را با باشگاه فسخ کند و بعنوان بازیکن آزاد در بازار نقل و انتقالات حاضر شود.


البته نوتیس‌ها باید در چارچوب قانون باشد و بازیکن نمی‌تواند نوتیس غیر منطقی و خارج از قاعده ارسال کند.

در مورد اخیر که سروصدای زیادی به راه انداخته، علیرضا بیرانوند با ارسال ۳ نوتیس به باشگاه پرسپولیس، قراردادش را با این تیم فسخ کرده است.

البته پیگیری‌ها نشان می‌دهد این اخطار‌ها جنبه قانونی نداشته است. گفته می‌شود بیرانوند به این دلیل به باشگاه اخطار داده که بتواند قراردادش را فسخ کند تا برای قرارداد فصل جدید رقم آن را بالاتر ببرد تا به خواسته مالی‌اش برسد. مذاکرات در این باره ادامه دارد، اما به نظر می‌رسد اقدام عجیب دروازه‌بان پرسپولیس راه به جایی نخواهد برد و احتمالاً او نمی‌تواند مبلغ قراردادش را بالا ببرد مگر اینکه مدیرعامل پرسپولیس زیر بار تعهدی بروند که احتمالاً در آینده برای او دردسرساز خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->