نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آرامش و نشاط در تیم کالدرون

  • کد خبر: ۱۷۲۵
  • ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۵
آرامش و نشاط در تیم کالدرون
تمرینات پرسپولیسی‌ها در کارتپه ترکیه به‌خوبی پیش می‌رود

قهرمان 3 سال اخیر لیگ برتر که اوایل هفته گذشته، با مصاحبه برانکو ایوانکویچ می‌رفت که به حاشیه وارد شود، اواخر هفته گذشته به ترکیه رفت تا اردوی آماده‌سازی‌اش را به دور از هیاهو و فضای متشنج داخلی که ازسوی هواداران در حال شکل‌گیری بود، برگزار کند. کالدرون که با مشکل پربودن لیست بازیکنان بزرگ‌سال تیمش مواجه است، بعد از این اردو احتمالا نام 3 سرخ‌پوش را از فهرست تیمش خط خواهد زد تا بدین‌ترتیب جا برای جذب چند بازیکن دیگر فراهم شود.

 

هواداران خود را به کمپ پرسپولیسی‌ها رساندند
تیم پرسپولیس صبح دیروز از ساعت9:50 سومین تمرین خود در اردوی ترکیه را در هوایی متفاوت نسبت به روز قبل و نسبتا آفتابی انجام داد. این هوای مطبوع پس از آن بود که پنجشنبه‌شب کمپ گرین‌پارک که در منطقه‌ای ییلاقی قرار دارد، مه و بارندگی شدیدی را پشت‌سر گذاشت. کار برای سرخ‌پوشان با نرم‌دویدن آغاز شد. سپس بازیکنان، تمرینات بدنی را در ۴گروه با کش‌های مقاومتی، توپ‌ها و تجهیزات دیگر زیرنظر اینیگو در دستورکار داشتند. پس از این مرحله کالدرون کار با توپ را در برنامه شاگردانش قرار داده بود، در‌حالی‌که دروازه‌بان‌ها نیز تمرینات اختصاصی را زیرنظر محسن سیدی انجام می‌دادند. پایان‌بخش تمرین دیروز، فوتبال در نیمی از زمین بود. همچنین تعدادی از هواداران باوجود دوری محل اردو از شهرهای بزرگ، خود را به محل تمرین رساندند و از اواسط تمرین در محل حضور پیدا کردند.

 

بازگشت ماهینی به تهران
مدافع پرسپولیس با توجه به مصدومیت، اردوی این تیم در ترکیه را به مقصد تهران ترک خواهد کرد. حسین ماهینی باوجود مصدومیت در دیدار تدارکاتی مقابل نیروی زمینی تهران، به‌همراه کاروان پرسپولیس در اردوی ترکیه حضور یافت. بااین‌حال او در روزهای اخیر نتوانسته است با این مصدومیت در تمرینات گروهی حضور داشته باشد و قرار است به‌زودی با ترک استانبول به تهران بازگردد و با پشت‌سر‌گذاشتن مراحل درمانی و عکس‌برداری وضعیت مصدومیت او مشخص شود. به نظر می‌رسد درصورتی‌که ماهینی نتواند در تمرینات آماده‌سازی پیش‌فصل حضور داشته باشد، اولین خط‌خورده فهرست کالدرون برای فصل آینده خواهد بود.

 

احتمال جدایی عالیشاه از پرسپولیس
باوجود سفر عالیشاه همراه با پرسپولیس به ترکیه، این بازیکن با پیشنهادهایی از خارج از کشور روبه‌رو شده و این موضوع احتمال جدایی او از جمع سرخ‌پوشان را افزایش داده است. با توجه به بندی که در قرارداد عالیشاه وجود دارد و به‌خاطر پیشنهادهایی که از خارج از کشور برای این بازیکن رسیده است، شاید عالیشاه از جمع سرخ‌پوشان جدا شود. ایرج عرب، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، برای حفظ عالیشاه در این تیم، احتمالا با او جلسه‌ای برگزار خواهد کرد که زمان برگزاری این جلسه بعد از بازگشت کاروان پرسپولیس از ترکیه خواهد بود. ازطرف‌دیگر، به‌دلیل ترافیک هافبک‌های پرسپولیس و ازآنجاکه احتمال جذب وحید امیری توسط این باشگاه وجود دارد، شاید با حضور امیری، عالیشاه شرایط راحت‌تری برای جدایی از جمع پرسپولیسی‌ها داشته باشد؛ اما همه‌چیز به روزهای آینده و اتفاقاتی که رخ خواهد داد، بستگی دارد.

 

باقری از فردا در ترکیه
مربی تیم فوتبال پرسپولیس فردا در ترکیه به اردوی سرخ‌پوشان ملحق خواهد شد. کریم باقری که با هماهنگی‌های انجام‌شده با کادر فنی و هیئت‌مدیره سرخ‌پوشان چندروزی را برای انجام امور شخصی در تهران مانده بود، ظهر فردا به اردوی پرسپولیسی‌ها اضافه می شود.

 

خبرهای خوبی در راه است
باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه‌ای مدعی شد باوجود فشار و هجمه‌ای که در روزهای اخیر تحمل کرده‌اند، اخبار خوبی برای هواداران این تیم خواهند داشت. در این اطلاعیه آمده است باشگاه پرسپولیس به‌خوبی حساسیت‌ها و نگرانی‌های هواداران خوب خود را درک می‌کند؛ اما هواداران نیز مثل همیشه می‌توانند با درک متقابل به خنثی‌شدن بداخلاقی‌ها علیه پرسپولیس که فقط به نقل‌وانتقالات محدود نمی‌شود، کمک کنند و تیم خود را یاری برسانند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->