ماجرای شباهت چهره یک ساواکی با پدر مهران غفوریان + عکس هدف مصر از ساخت سریال «حشاشین» چه بود؟ نقش‌آفرینی ادریس‌البا در فصل دوم سریال «هواپیماربایی» آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) «ساعت صفر» رضا رشیدپور چه زمانی پخش می‌شود؟ «مست عشق» در صدر گیشه سینمای ایران آنتونی هاپکینز در «پادشاه کاونت گاردن» «مست عشق» همچنان در حال رکوردزنی | آمار پرفروش‌های سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران تأکید هیأت رسانه ای ایران و عراق بر انعقاد «تفاهم نامه همکاری» و تشکیل «شورای رسانه ای مشترک» مهدی پور: نزدیکی فکری، سیاسی و رسانه ای بین ایران و عراق در موضوع غزه، از قله های پیوند دو کشور است وزیر ارشاد در پیامی درگذشت عیسی بخشی، هنرمند موسیقی خراسان شمالی، را تسلیت گفت تاکید بر اهمیت مسئله فلسطین در نشست هیئت رسانه‌ای ایران و عراق فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا شبکه خبر ۲ صدا و سیما هک شد؟ + فیلم
سرخط خبرها

زمان مراسم بدرقه پیکر خسرو حسن زاده اعلام شد

  • کد خبر: ۱۷۲۶۵۷
  • ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۵
زمان مراسم بدرقه پیکر خسرو حسن زاده اعلام شد
فردا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح مراسم بدرقه پیکر خسرو حسن‌زاده از مقابل خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ قرار است مراسم بدرقه پیکر زنده‌یاد خسرو حسن‌زاده هنرمند نقاش، روز چهارشنبه ۱۴ تیرماه ساعت ۱۰ صبح از مقابل خانه هنرمندان ایران برگزار شود.

خسرو حسن‌زاده روز یکشنبه گذشته ۱۱ تیرماه درگذشت.

این هنرمند در دهه ۶۰ از شاگردان «آیدین آغداشلو» بود و فعالیت حرفه‌ای خود را در دهه ۷۰ شروع کرد. آثار او در کشور‌های بسیاری به نمایش درآمده است. حسن‌زاده تاکنون در نمایشگاه‌های گروهی و فردی بسیاری در سراسر جهان شرکت کرده بود.

گزیده‌ای از آثار او از دهه ۱۳۷۰ به بعد، در سال ۱۳۹۷ در گالری ایرانشهر به نمایش درآمده بود که مجموعه‌های مختلفی، چون «یادداشت‌های جنگ»، «تروریست»، «یا علی مدد»، «پهلوانان» و... در میان آنان بود. مرور آثار او البته به دنبال نمایش جدیدترین آثار حسن زاده با عنوان «وارهول نجاتم داد» برگزار شده بود. در سال ۱۴۰۱ نیر نمایشگاهی با عنوان «بازگشت رضاموتوری» در گالری ایرانشهر برگزار شد.

منبع: آفتاب نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->