پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه (۷ تیر ۱۴۰۳) مشهد کانون انتخابات در آخرین روز تبلیغات ریاست‌جمهوری + فیلم پیش بینی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ براساس نظرسنجی ایسپا (۶تیر ۱۴۰۳) تقدیر شورای‌عالی اجماع نیروهای انقلاب از قاضی‌زاده هاشمی نامه قاضی‌زاده هاشمی به خانواده شهید رئیسی: باید از شهید مظلوم‌مان دفاع کنیم پورمحمدی: مشارکت بالا به رفع تحریم کمک می‌کند | برای روش مصرف انرژی رفراندوم بگذاریم قاضی‌زاده‌هاشمی انصراف داد (۶ تیر ۱۴۰۳) سپاه امام‌رضا(ع) مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرد هشدار سازمان ملل: گسترش جنگ به لبنان به طور بالقوه آخرالزمانی است مخبر در گفت‌وگو با پوتین: روابط راهبردی تهران-مسکو غیر قابل تغییر است نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری تا چه زمانی می‌توانند انصراف دهند؟ جزئیاتی از موشک هایپرسونیک جدید نیروهای مسلح یمن (۶ تیر ۱۴۰۳) زاکانی در برنامه «بدون تعارف»: آمدم که به دهه ۹۰ برنگردیم + فیلم عملیات مشترک نیروهای مسلح یمن و مقاومت عراق | کشتی رژیم صهیونیستی در بندر حیفا هدف قرار گرفت حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیست‌نشین «العین الثالثه» کاخ سفید: کمک‌های نظامی به تل آویو ادامه دارد اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور درباره حضور نماینده کاندیدا‌ها در شعب اخذ رأی‌ قالیباف در اجتماع هواداران خود در مشهد: کشور تاب اختلاف و دعوا و بهانه جویی ندارد| ما سیاست بلدیم، اما کار‌های خلاف انجام نمی‌دهیم+ فیلم و عکس (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وعده‌های نامزدهای ریاست‌جمهوری برای بهبود رفاه اجتماعی چیست؟
سرخط خبرها

استاندار سیستان و بلوچستان: حق‌آبه سیستان با جدیت پیگیری می‌شود

  • کد خبر: ۱۷۳۱۱۱
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
استاندار سیستان و بلوچستان: حق‌آبه سیستان با جدیت پیگیری می‌شود
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: موضوع حق‌آبه سیستان با جدیت در حال پیگیری است اما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا آب را از راه‌های دیگر نیز برای مردم فراهم کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد کرمی در ادامه سفر به منطقه سیستان با شرکت در جشنواره فرهنگی گردشگری «زابل زاد» که در روستای «گوری» برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: موضوع حق‌آبه سیستان با جدیت در حال پیگیری است اما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا آب را از راه‌های دیگر نیز برای مردم فراهم کنیم.

وی افزود: همه چیز را از خداوند بخواهید چرا که وقتی مرجع همه خواسته‌های ما خداوند باشد او همه چیز را محقق می‌کند، بنابراین از خداوند بخواهید تا باران رحمت خود را بر این منطقه نازل کند.

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر لزوم کار شبانه‌روزی مسئولان گفت: با تلاش است که انسان به هرچه می‌خواهد می‌رسد.

وی ادامه داد: اگر برای صنایع دستی که موجود در همین منطقه سیستان است درست برنامه‌ریزی کنیم، قطعاً می‌تواند ثروت عظیمی ایجاد کند.

کرمی با تاکید بر اهمیت ایجاد اشتغال در این منطقه خاطرنشان کرد: وام‌های ویژه‌ای برای جوانان این منطقه در نظر گرفته شده تا علاوه بر ایجاد اشتغال به توانمندی افراد نیز بیفزاید.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه فرمانداران منطقه سیستان باید با جدیدت موضوعات توسعه‌ای و به خصوص مسئله ایجاد اشتغال پایدار را در قالب قرارگاه «غدیر» دنبال کنند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->