زلزله نسبتا شدید گهواره کرمانشاه را لرزاند + جزئیات(۵ مرداد ۱۴۰۳) اعترافات تکان دهنده عاملان قتل پسر جوان در جنوب تهران| مشروبات الکلی مصرف کرده بودیم قتل پیرمرد تهرانی توسط همسایه| نزاع بر سر زباله خون به پا کرد آلودگی صوتی بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد تبلیغات کلاهبرداری در فضای مجازی را بشناسید «اضطراب دیابت» با افزایش خطر مشکلات سلامت روان همراه است واژگونی سمند در جاده نیشابور به مشهد با پنج مجروح حریق کابین آسانسور در مجیدیه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) هشدار اورژانس مشهد: گرمازدگی شدید می‌تواند منجر به فوت شود نجات چهار شهروند از حادثه حریق منزل مسکونی در مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) مرگ پیرمرد ۷۰ ساله بر اثر کتک خوردن از پسر همسایه! قتل جوان ۳۰ ساله بر سر ارث پدر رفیقش| قاتل اعدام شد زلزله ۴.۶ ریشتری قلعه قاضی را در نزدیکی بندرعباس لرزاند باز هم رکورد گرم‌ترین روز ثبت‌شده در تاریخ شکسته شد افزایش ۲۳ درصدی مصرف آب در پی گرمای کم‌سابقه مشهد (۴ مرداد ۱۴۰۳) غلظت خون را جدی بگیرید پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۳ کیلوگرم موادمخدر و روانگردان را در پایتخت کشف کرد پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳) | دمای مناطق گرمسیری استان به ۴۵ درجه می‌رسد با روش‌های مختلف فریز کردن رب گوجه‌فرنگی خانگی آشنا شوید جزایر گرمایی چیست؟ سه‌گانه خون بار سلطان صاحب‌قران | مروری بر حادثه ترور ناصرالدین‌شاه اختصاص ۳هزار کلاس درس به اسکان زائرین در مشهد
سرخط خبرها

ویدئو | لحظه تصادف خودرو ۲۰۶ به صورت دنده عقب با عابران پیاده در شیراز + علت حادثه

  • کد خبر: ۱۷۳۲۶۸
  • ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
  • ۱
ویدئو | لحظه تصادف خودرو ۲۰۶ به صورت دنده عقب با عابران پیاده در شیراز + علت حادثه
حادثه تصادف خودرو با عابران پیاده در شیراز، ۱۰ مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: این حادثه در ساعت ۱۷:۲۷ در بلوار مولانا شهر صدرا به وقوع پیوست.

وی افزود: چهار دستگاه آمبولانس برای رسیدگی به حال مصدومان به محل این حادثه اعزام شدند.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس گفت: ۶ تن از مصدومان این حادثه به بیمارستان شهید رجایی، ۲ تن به بیمارستان نمازی اعزام و ۲ تن در محل حادثه درمان شدند.

تعداد بازدید : 918

عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی حادث توسط راننده زن ۲۰۶ علت تصادف صدرا اعلام شد

رئیس پلیس راهور شیراز گفت: علت برخورد خودرو ۲۰۶ در شهر جدید صدرا با ۹ شهروند، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی حادث توسط راننده زن این خودرو تشخیص داده شده است.

وی افزود: راننده خودرو پژو ۲۰۶ خانم بوده است و بلوار مولانای صدرا نیز شیب تندی دارد که این خودرو به هر علتی یکباره خاموش می‌شود.

رئیس پلیس راهور شیراز گفت: سیستم ترمز این خودرو برقی است و پس از خاموش شدن خودرو سیستم ترمز از کار افتاده و به علت شیب تند خیابان خودرو از کنترل خارج و به عقب حرکت کرده و با سرعت به شهروندانی که در صف نانوایی نشسته بودند برخورد می‌کند.

وی افزود: علت این تصادف عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه ناشی از نقص فنی حادث تشخیص داده شده است. ۹ نفر در این رخداد دچار مصدومیت می‌شوند که پنج نفر در صحنه توسط عوامل اورژانس بصورت سرپایی درمان شدند و در نهایت چهار نفر از مصدومین به مراکز درمانی منتقل می‌شوند.

به گفته عوامل درمانی حال عمومی چهار مصدوم این حادثه که به بیمارستان منتقل شدند خوب است و بزودی از بیمارستان مرخص خواهند شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Rahmanrahmati
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۸
0
0
نتیجه گواهی نامه پولی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->