آوار شدن ساختمان در غزه بر سر نظامیان صهیونیست| یک اسرائیلی به هلاکت رسید نتانیاهو: ما در جنگی در چند جبهه هستیم فردا دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ اولین مناظره ۶ کاندیدای انتخابات ۱۴۰۳ + جزئیات وضعیت مطالب تولید شده در شبکه‌های اجتماعی با موضوع نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری (۲۳ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + اینفوگرافیک قالیباف: آرمان‌گرایی واقع‌بینانه در سیاست خارجی بهترین روش و رویکرد برای این سیاست است جمهوری آذربایجان از درگیری مرزی با ارمنستان خبر داد موافقت رهبر انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان؛ به‌مناسبت اعیاد سعید قربان و غدیرخم ستاد انتخاباتی پورمحمدی در خراسان‌رضوی فعال شد دولت‌های اروپایی به وقتش اپوزیسیون‌های ایرانی را دور می‌زنند ۳۴۴ صندوق اخذ رأی به خارج از کشور ارسال شده است | بیشترین صندوق در آمریکاست اولویت‌های دولت چهاردهم در حوزه حقوق کودکان چیست؟ آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کنعانی: ایران هر جسورِ ماجراجو را ناکام و پشیمان خواهد کرد مردم خراسان‌ بیشتر درباره کدام کاندیدا جستجو کردند؟ + اینفوگرافیک پیش‌بینی مشارکت ۵۰ درصدی در انتخابات ریاست‌جمهوری در خراسان‌رضوی برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما | امروز (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) تشنه روحیه جهاد سازندگی هستیم تاکید مقام ارشد یمنی بر تداوم ممنوعیت کشتیرانی به سمت بنادر اشغالی فلسطین حمله مجدد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم
سرخط خبرها

پیکر مطهر ۲ شهید کلانتری ۱۶ زاهدان صبح امروز تشییع شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۷۳۳۲۵
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
پیکر مطهر ۲ شهید کلانتری ۱۶ زاهدان صبح امروز تشییع شد + فیلم
پیکر مطهر شهید ستوان سوم "علیرضا کیخا" و سرباز وظیفه "مبین رشیدی" با حضور مسوولان و اقشار مختلف مردم در زاهدان تشییع شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید ستوان سوم "علیرضا کیخا" و سرباز وظیفه اهل سنت "مبین رشیدی" از شهدای مدافع امنیت با همراهی مردم شهید پرور سیستان و بلوچستان و مسوولان در محل کلانتری ۱۶ کوی شهداء برگزار و پس از اقامه نماز در مقابل این کلانتری برای خاکسپاری به سمت گلزار شهدای این شهرستان رهسپار شدند.

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان؛ از چهار تروریستی که به کلانتری ۱۶ زاهدان حمله کردند چهار قبضه سلاح جنگی، هفت عدد نارنجک و چند جلیقه انتحاری کشف شد.

سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: صبح دیروز شنبه هفدهم تیرماه تعدادی تروریست مسلح در پوشش ارباب رجوع قصد ورود به محوطه اصلی کلانتری ۱۶ را داشتند که با هوشیاری سرباز وظیفه نگهبان درب اصلی مقر انتظامی، تروریست ها در اقدام اولیه خود جهت ورود به محوطه اصلی کلانتری ناکام ماندند و در همان لحظات ابتدایی درگیری با ماموران انتظامی یک نفر از تروریست ها به هلاکت می‌رسد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با حضور مقتدرانه ماموران پلیس مستقر در مقر انتظامی و پس از ناکامی تروریست ها در ورود به محوطه اصلی کلانتری، مهاجمان مسلح وارد برجک نگهبانی کلانتری شده و اقدام به تیراندازی کورکورانه به اطراف و درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی و انتظامی می کنند.

وی تصریح کرد: در این حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان ۲ نفر از همکاران انتظامی به درجه رفیع شهادت نائل شدند و هر چهار تروریست مسلح نیز به هلاکت رسیدند.

اینجا ببینید:

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->