چطور بفهمیم یک ویدیو یا عکس، واقعی است یا ساخته‌شده با هوش مصنوعی؟ + آموزش ساخت بزرگ‌ترین ابررایانه هوش مصنوعی باهمکاری انویدیا و اوراکل تأثیر ماه کامل بر کیفیت خواب انسان، واقعیت علمی یا باور عامیانه؟ ناتینگ فون 3a لایت رونمایی شد + مشخصات و قیمت آمریکایی‌ها می‌خواهند دسترسی نوجوانان به هوش مصنوعی را ممنوع کنند اپل از چندسال دیگر دکمه‌های آیفون را کاملا متحول می‌کند مسیر نو در مهندسی؛ آغاز تحول هوشمند در ساخت‌وساز مشهد فناوری eSIM به‌زودی به‌صورت گسترده در کشور اجرا می‌شود نوجوان ۱۲ ساله کانادایی با همکاری ناسا دو سیارک جدید کشف کرد موسیقی خطر زوال عقل را در سالمندان تا ۳۹ درصد کاهش می‌دهد تعرفه‌ بسته‌های اینترنت تغییر می‌کند؟ بحران وجودی مشق شب در عصر هوش مصنوعی آیا گراکی‌پدیای ایلان ماسک یک کپی از ویکی‌پدیاست یا یک ارتقای بزرگ؟ افشای جزئیاتی جدید از باتری و نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد ۸ اولین ویدئو از گوشی تاشو سه‌تکه سامسونگ منتشر شد + فیلم راه‌اندازی نخستین آزمایشگاه ساعت اتمی کشور طی یک سال آینده آمار عجیب OpenAI از تعداد کاربرانی که با ChatGPT درباره خودکشی صحبت می‌کنند فرایند تأیید سن کاربران پلی استور در برخی مناطق آغاز شد پیام‌رسان ایتا از دسترس خارج شد (۵ آبان ۱۴۰۴) دانشمندان: احتمالا قارچ‌ها حافظه کامپیوترهای آینده باشند! تاریخ عرضه ناتینگ فون (3a) لایت مشخص شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

«اپتیموس»، ربات انسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

  • کد خبر: ۱۷۳۳۸۳
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
«اپتیموس»، ربات انسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس
اولین نمایش «اپتیموس» (Optimus)، ربات تسلا، در فروشگاه‌های آمریکای شمالی آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - در اوایل این هفته، خبری منتشر شد که تسلا قصد دارد از نمایشگر‌های ربات اپتیموس در فروشگاه‌های آمریکای شمالی استفاده کند تا به عملکرد خرده‌فروشی‌هایش کمک کند.

به نظر می‌رسد تسلا فهمیده که ربات انسان‌نمایش در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. برای مثال، به این صحنه در غرفه تسلا در نمایشگاه اخیر هوش مصنوعی در چین نگاه کنید:

«اپتیموس»، ربات اانسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

تسلا سعی می‌کند از کنجکاوی مردم درباره رباتش بهره ببرد و بخشی از آن‌ها را به سمت وسایل نقلیه خود در فروشگاه‌ها هدایت کند.

به گفته منابع آگاه، فروشگاه‌های خرده‌فروشی این خودروساز در چین عملکرد بهتری در مقایسه با فروشگاه‌های آمریکای شمالی دارند. تام ژو، رئیس خودروسازی تسلا، مأموریت دارد تا بازار را با چین که قبلاً رهبری آن را بر عهده داشت، هم‌تراز کند. «تسلا بات» یکی از ابتکاراتی است که برای کمک به مشارکت مشتریان در فروشگاه‌ها انجام شده است.

پیش از این رونمایی از Cybertruck تأثیر مثبتی بر افزایش تقاضا برای سایر محصولات تسلا داشته است.

ربات تسلا در حال حاضر در فروشگاه‌های تسلا در آمریکای شمالی به نمایش گذاشته شده است. برای مثال، فروشگاه تسلا در منهتن نیویورک به تازگی یک ربات اپتیموس را به نمایش گذاشته است:

«اپتیموس»، ربات اانسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

در نظر داشته باشید که ربات‌های استفاده‌شده در این فروشگاه‌ها یک نمونه اولیه از ربات تسلا نیست. آ‌ن‌ها فقط یک نمونه نمایشی هستند و نشان می‌دهند که تسلا در نظر دارد محصولش در آینده چگونه باشد.

تسلا اخیراً تصاویری از چند نمونه اولیه اپتیموس در آزمایشگاه‌های خود منتشر کرد، اما مشخص نیست این شرکت چه زمانی محصولش را به صورت تجاری عرضه می‌کند.

انتظار می‌رود این خودروساز ابتدا از این ربات به عنوان بخشی از عملیات تولید خود استفاده کند. تسلا قبلا گفته بود که قصد دارد «هزاران ربات انسان‌نما را در کارخانه‌های خود به کار بگیرد.»

اما در حال حاضر تسلا قصد دارد از نمونه‌های نمایشی این ربات برای تعامل با مشتریان خرده‌فروشی استفاده کند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->