اپل احتمالا با افقی‌کردن دوربین آیفون ۱۷ ایر طراحی گوشی‌هایش را متحول می‌کند اپل برای رفع ممنوعیت فروش آیفون ۱۶، به اندونزی پیشنهاد ۱۰۰ میلیون دلاری داده است همه‌چیز درباره تورنومنت نات پیکسل + شرایط دریافت ایردراپ بازدید پزشکیان از پارک علم و فناوری زاهدان (یکم آذر ۱۴۰۳) دانشمندان ژاپنی قابلیت فتوسنتز گیاهان را به سلول‌های همستر منتقل کردند واکنش مدیرعامل آپارات به اظهارات جنجالی رسول جلیلی درباره فیلترینگ یوتیوب: آپارات را بهانه نکنید گلکسی S۲۵ اولترا احتمالا بسیار گران‌تر از نسل قبلی‌اش باشد اولین گمانه‌زنی‌ها درباره مشخصات و ویژگی‌های پلی استیشن ۶ «مایکروسافت تیمز» در جلسات به قابلیت ترجمه همزمان گفتار مجهز می‌شود سونی می‌خواهد شرکت Kadokawa، مالک بازی «الدن رینگ»، را بخرد قابلیت ریست‌کردن الگوریتم پیشنهادها به‌زودی به اینستاگرام اضافه می‌شود بهترین برنامه‌ها و بازی‌های گوگل پلی در سال ۲۰۲۴ + لینک دانلود گزارش اتاق بازرگانی از اثرات فیلترینگ بر کسب‌وکارهای اینترنتی اولین سیستم راداری شکار یوفوها در آمریکا راه‌اندازی می‌شود پنجمین دوره رویداد «هفته ایران دیجیتال» برگزار می‌شود | ۵G و هوشمندسازی از محور‌های رویداد مقدار توکن‌های میجر کاربران مشخص شد | فاجعه ایردراپ‌های پولی گروهی از هکر‌های چینی به اپراتور آمریکایی T-Mobile حمله کردند کاوشگر ناسا ممکن است ۵۰ سال پیش به طور تصادفی حیات در مریخ را از بین برده باشد پاسخ پازل امروز میجر (دوشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۳) بر مدار دانش اطلاعاتی جدید از دوربین گوشی A۳۶ سامسونگ + عکس
سرخط خبرها

«اپتیموس»، ربات انسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

  • کد خبر: ۱۷۳۳۸۳
  • ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
«اپتیموس»، ربات انسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس
اولین نمایش «اپتیموس» (Optimus)، ربات تسلا، در فروشگاه‌های آمریکای شمالی آغاز شده است.

به گزارش شهرآرانیوز - در اوایل این هفته، خبری منتشر شد که تسلا قصد دارد از نمایشگر‌های ربات اپتیموس در فروشگاه‌های آمریکای شمالی استفاده کند تا به عملکرد خرده‌فروشی‌هایش کمک کند.

به نظر می‌رسد تسلا فهمیده که ربات انسان‌نمایش در نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها توجه زیادی را به خود جلب کرده است. برای مثال، به این صحنه در غرفه تسلا در نمایشگاه اخیر هوش مصنوعی در چین نگاه کنید:

«اپتیموس»، ربات اانسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

تسلا سعی می‌کند از کنجکاوی مردم درباره رباتش بهره ببرد و بخشی از آن‌ها را به سمت وسایل نقلیه خود در فروشگاه‌ها هدایت کند.

به گفته منابع آگاه، فروشگاه‌های خرده‌فروشی این خودروساز در چین عملکرد بهتری در مقایسه با فروشگاه‌های آمریکای شمالی دارند. تام ژو، رئیس خودروسازی تسلا، مأموریت دارد تا بازار را با چین که قبلاً رهبری آن را بر عهده داشت، هم‌تراز کند. «تسلا بات» یکی از ابتکاراتی است که برای کمک به مشارکت مشتریان در فروشگاه‌ها انجام شده است.

پیش از این رونمایی از Cybertruck تأثیر مثبتی بر افزایش تقاضا برای سایر محصولات تسلا داشته است.

ربات تسلا در حال حاضر در فروشگاه‌های تسلا در آمریکای شمالی به نمایش گذاشته شده است. برای مثال، فروشگاه تسلا در منهتن نیویورک به تازگی یک ربات اپتیموس را به نمایش گذاشته است:

«اپتیموس»، ربات اانسان‌نمای تسلا، وارد فروشگاه‌های نیویورک شد + عکس

در نظر داشته باشید که ربات‌های استفاده‌شده در این فروشگاه‌ها یک نمونه اولیه از ربات تسلا نیست. آ‌ن‌ها فقط یک نمونه نمایشی هستند و نشان می‌دهند که تسلا در نظر دارد محصولش در آینده چگونه باشد.

تسلا اخیراً تصاویری از چند نمونه اولیه اپتیموس در آزمایشگاه‌های خود منتشر کرد، اما مشخص نیست این شرکت چه زمانی محصولش را به صورت تجاری عرضه می‌کند.

انتظار می‌رود این خودروساز ابتدا از این ربات به عنوان بخشی از عملیات تولید خود استفاده کند. تسلا قبلا گفته بود که قصد دارد «هزاران ربات انسان‌نما را در کارخانه‌های خود به کار بگیرد.»

اما در حال حاضر تسلا قصد دارد از نمونه‌های نمایشی این ربات برای تعامل با مشتریان خرده‌فروشی استفاده کند. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->