بارش باران و کاهش دید افقی رانندگان در حوزه بردسکن، کلات وسرخس (۳ تیرماه ماه ۱۴۰۳) شناسایی و دستگیری ۴۰ مجرم سابقه‌دار با اطلاعات بانک ژنتیک از ابتدای امسال استفاده از ظرفیت پزشکان بین المللی در پیاده‌روی اربعین حریق منزل مسکونی در خیابان عبادی مشهد (۳ تیر ۱۴۰۳) برخورد گلوله به قلب متهم مامور پلیس را به دادگاه کشاند جزییات اسیدپاشی کارتن‌خواب غیرتی روی جوان مغازه‌دار| مقتول با زنم رابطه داشت ترافیک سنگین در خیابان‌های مشهد پس از بارش باران (۳ تیر ۱۴۰۳) روایت تلخ عروس عاشق| خانواده همسرم من را روانی خطاب می‌کنند حمایت از نوهمسران دهه شصتی مناطق محروم در دولت سیزدهم + جزییات توصیه‌های ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد (۳ تیرماه ۱۴۰۳) بلیت قطار گران می‌شود؟ (۳ تیر ۱۴۰۳) پیکر سومین مفقودی سیل جاده چالوس پیدا شد (۳ تیر ۱۴۰۳) کشف ۲۲ فقره سرقت در غرب مشهد (سوم تیرماه ۱۴۰۳) وثیقه خروج از کشور مشمولان غیرغایب در محرم و صفر حذف شد جوانان با چه انگیزه‌ای مهاجرت می‌کنند؟ ایران بهترین مراکز درمان ناباروری دنیا را دارد آپارتمان‌هایی که جلوی رشد هوش هیجانی کودک را گرفته اند! مشمولان ۳۵‌سال‌به‌‌بالا و حداقل دارای ۲ فرزند معاف می‌شوند نتایج یک پژوهش؛ ۲۸ میلیون ایرانی در مناطق درگیر با بحران آب زندگی می‌کنند ماجرای ضرب و شتم مامور «پارک خورشید» مشهد چه بود؟+ فیلم
سرخط خبرها

از شدت گرمای هوا در خراسان رضوی کاسته می‌شود (٢١ تیرماه ١۴٠٢)

  • کد خبر: ۱۷۳۸۲۰
  • ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
از شدت گرمای هوا در خراسان رضوی کاسته می‌شود (٢١ تیرماه ١۴٠٢)
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: از فردا روند کاهش دمای هوا به صورت تدریجی در سطح استان آغاز می‌شود و از شدت گرما کاسته خواهد شد.

زهرا عنایتی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با دمای هوای ١٨ درجه و شهرستان سرخس با دمای هوای ۴۵ درجه به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین بیشترین شدت وزش باد در شهرستان کلات نادری با سرعت ۵۴ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۴١ و ٢٢ درجه را به ثبت رسانده است، گفت: امروز دمای هوای این کلانشهر در گرم‌ترین ساعات با دو درجه کاهش به ٣٨ و در خنک‌ترین ساعات با دو درجه افزایش به ٢۴ درجه خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی اضافه کرد: براساس تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی تا انتهای هفته جاری پدیده غالب جوی افزایش سرعت وزش باد در سطح استان است که در اکثر نقاط وزش باد شدید توام با گردوخاک، کاهش دید، کیفیت هوا و با احتمال بروز خسارت خواهد بود.

وی گفت: همچنین برای نواحی بادخیز شرقی و جنوبی گاهی طوفان گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. از فردا روند کاهش دمای هوای گرم به صورت تدریجی در سطح استان آغاز می‌شود و از شدت گرما کاسته خواهد شد، ضمن اینکه از هفته آینده در نیمه شمالی استان افزایش ابرناکی را خواهیم داشت.

باتوجه به گزارش پایش آلاینده‌های زیست محیطی مشهد مقدس شاخص کیفیت ٢۴ ساعت گذشته این کلانشهر با شاخص ٨١ بوده و امروز مشهد با شاخص ٩۴ در شرایط قابل قبول قرار دارد. ایستگاه الهیه در شرایط ناسالم قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->