سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ نتیجه بازی فرانسه و لهستان در یورو۲۰۲۴| امباپه صدرنشین نشد! گولسیانی در تیررس نکونام؟ عدم دخالت گاردیو در نقل و انتقالات پرسپولیس
سرخط خبرها

ماجرای جشن تولد برای مدیرعامل پرسپولیس در رسانه ملی+عکس

  • کد خبر: ۱۷۴۱۲۹
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲
  • ۱
ماجرای جشن تولد برای مدیرعامل پرسپولیس در رسانه ملی+عکس
جشن تولدی که از سوی عوامل برنامه ورزش و مردم برای مدیرعامل پرسپولیس گرفته شده، به یک سوژه داغ بدل گردیده است.

 

گروه ورزش|شهرارانیوز، حضور رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در برنامه ورزش و مردم با حاشیه عجیبی همراه بود.

درحالی که درویش با مجریان این برنامه در حال گپ و گفت بود؛ ناگهان از پشت صحنه  یکی از مجریان این برنامه با یک عدد کیک وارد صحنه شد و تولد مدیرعامل پرسپولیس را تبریک گفت!


مدیرعامل پرسپولیس که ظاهرا از شگفتانه برنامه ورزش و مردم خبر نداشت با لبخندی پاسخ سورپرایز عوامل این برنامه را داد و شمعی که روی کیک قرار گرفته بود را فوت کرد.

اما این ماجرا تبدیل به یک سوژه داغ در رسانه‌ها شد تا تصویر درویش در حال فوت کردن شمع کیک در رسانه‌ها دست به دست شود و این سوال به وجود آید که چرا رسانه ملی برای مدیرعامل پرسپولیس جشن تولد برپا کرده است؟

جشن تولد برای مدیرعامل پرسپولیس در رسانه ملی+عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۴
0
0
به شما چه به خاطر همین دارید میسوزید
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->