جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید ورود بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان اتوبوسرانی مشهد
سرخط خبرها
در مراسم بهره‌برداری از پروژه بهسازی بولوار حسن آباد در شهرک صنعتی توس عنوان شد؛

استاندار خراسان رضوی: مردم وفاداری خود را به ایران نشان خواهند داد

  • کد خبر: ۱۷۴۱۴
  • ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
استاندار خراسان رضوی: مردم وفاداری خود را به ایران نشان خواهند داد
استاندارخراسان رضوی با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی۲۲ بهمن گفت: مردم وفاداری خود را به ایران نشان خواهند داد و حضور پیدا کنند و فصل جدیدی از انقلاب رقم بخورد.

زهرا اسکندریان-شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی در مراسم افتتاح جاده حسن‌آباد در مشهد افزود: به دلیل زحمتی که شهردارمشهد در این مسیر کشیدند و کار بزرگی کردند، قدردانی می‌کنم، گرچه از نظر مبلغ این  پروژه بهسازی بود، اما به خاطر قطب صنعتی بودن توس برای این منطقه بسیار خایز اهمیت بود. بر اساس پیگیری‌ها این اتفاق افتاد و صمیمانه تشکر می‌کنم. 


به گفته وی، در گام دوم باید اداره کشور را متفاوت‌تر از گام اول انجام دهیم. شاید برخی هنوز بر این باور نباشند که چگونه باید گام دوم را متفاوت انجام دهتد. باید مشی کارگزاران حکومت باشد و آن این است که سردار شهید سلیمانی مسئولیت مدیر بود و تا آخرین لحظه مسئولیت را می‌پذیرفت و در مسیر کار حاشا نمی‌کرد و کار را رها نمی‌کرد.


استاندار خراسان رضوی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز مدیران ما مسئولیت می‌دهند و در مسیر کار حاشا می‌کنند. مدیر زیرمجموعه خود را رها می‌کنند. اگر در اداره کشور و استان اگر مدیران بدانند مدیر مافوقش از او حمایت میکند، آیا آن کار را رها می‌کند یا حمایت می‌کند؟


در خراسان رضوی تا جایی که امکانش است، قوانین و مقررات مزاحم را از بین ببریم و در جهت توسعه از آنان استفاده کنیم. در شزایط جنگ اقتصادی و تحریم‌ها باید قوانین را شکست و اشکالی هم ندارد و مسئولیتش را هم می‌پذیریم.

 

وی اظهارکرد:از شهردار خواهش می‌کنم اگر مقدور است تکه‌ای که تا جاده اصلی شاندیز قرار دارد انجام دهد و هزینه را در حساب‌های فی مابین دولت قرار دهد.

 

بهسازی محور جاده حسن‌آباد از خواسته‌های صنعتگران بود

خلیل الله کاظمی، معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد نیز در این مراسم گفت: افتتاح و رسیدگی به محور جاده حسن‌آباد از خواسته‌های صنعتگران بود. نه تنها آنها، بلکه این نیز خواسته پلیس راهور استان بود. تصادفات و ناامنی در این مسیرزیاد بود و گره حل ناشدنی در این محور وجود داشت که در نهایت تصمیم بر این شد تا این اتفاق بیفتد، اما در سال‌های گذشته عملیاتی نشد.

به گفته وی، تصمیم معین اقتصادی شدن شهرداری در این پروژه باعث شد مرداد امسال به طول ۴ کیلومتر شروع شود. تاکیداتی شد تا کمی این پروژه زیباتر باشد. چون درقسمت برون شهری معمولا آیلند فصای سبز انجام نمی‌شود، اما به دلیل زیباسازی، این پروژه با تاخیر ۵۰ روزه انجام شد.

برای ۱۲ هزار تن آسفالت ۱۷۰۰ متر مکعب بتن ریزی شده و نزدیک ۱۴ میلیارد تومان هزینه انجام شده است.


بهره برداری از پروژه پل ناصری در ۵ اسفند


معاون عمران، حمل ونقل و ترافیک شهرداری مشهد در همین راستا نیز جاده مهدی‌آباد را به طول ۱۰ کیلومتر آغاز کردیم، افزود: جاده رضویه مرداد امسال کلنگ زنی شد تا مرداد سال اینده افتتاح محور انجام شود. دو پروژه پل ناصری نیز برای روز ۵ اسفند با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان بهره برداری می‌شود.


به گفته وی، دوربرگردان ابوطالب که به دلیل حادثه خیز بودن امسال شروع شد در آخر بهمن ماه بهره‌برداری می‌شود. فاز سوم پارک جلوخان فردوسی بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در اسفند ماه بهره برداری می‌شود و هویت خاصی را به آرامگاه فردوسی و آن مجموعه داده است.


کاظمی افزود: موضوع مربوط به تقاطع مصلی هفته پیش کلنگ زنی شد. پارکینگ همت در نزدیک بیمارستان امام رضا (ع) تا چند روز آینده کلنگ‌زنی می‌شود.

 

بهره برداری از پروژه نمایشگاه بین المللی مشهد سال ۱۴۰۰


کاظمی با بیان اینکه اردیبهشت ۱۴۰۰ پروژه نمایشگاه بهره برداری می‌شود، افزود: تعریض پل پرتوی در انتهای وکیل‌آباد به دلیل بهبود ترافیک در اواخر امسال بهره برداری می‌شود. ۱۶۰۰ میلیارد تومان رقم ریالی پروژه‌های عمرانی در پروژه‌های کلان قرارداد دارند و فعالند البته بدون قطار شهری. ۳۳۰۰ نفر مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کارند.


وی ادامه داد: اولویت ما در سال آینده، در حوزه برقی کردن سیستم حمل و نقل عمومی است. تامین اتوبوس، تاکسی برقی، موتور برقی و ... اولین قرارداد‌ها با مپنا بسته شده است. برای انتهای امسال نیز ۲۰۰ دستگاه مینی بوس و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می‌کنیم که بیشتر در مسیر‌های اطراف حرم و بی آر تی تزریق می‌شود.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->