ورزشگاه تختی هم آماده برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال نیست! تور استقلال برای ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس نکونام در کنار شهریاری + عکس اختلاف چند میلیاردی گل محمدی با فولاد حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

سعید مهری در استقلال می‌ماند؟

  • کد خبر: ۱۷۴۲۴۵
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
سعید مهری در استقلال می‌ماند؟
پس از برخی حواشی سعید مهری قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد اما هنوز در تمرین‌های استقلال حاضر نشده است و شبهات زیادی برای ماندن یا رفتن او وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز- سعید مهری یکی از بازیکنان خبرساز فوتبال ایران طی روز‌های گذشته بوده است؛ او بعد از حضور در اردوی تیم ملی در خرداد ماه چند روز پیش ناگهان قراردادش را با استقلال به صورت یکطرفه فسخ کرد.

بعد از این ماجرا مهری با مسئولان استقلال مذاکراتی داشت و با پس گرفتن اقدام خود برای فسخ، قراردادش را تمدید کرد تا در جمع آبی‌پوشان ماندگار شود. با این حال سعید مهری هنوز در تمرین استقلال حضور پیدا نکرده و گفته می‌شود امروز یا فردا این اتفاق رخ می‌دهد.

با وجود اینکه به نظر می‌رسد مشکل مهری و استقلال حل شده، اما هنوز ابهام‌هایی درباره وضعیت او وجود دارد. در خصوص این هافبک باتجربه گفته می‌شود که شاید او به صورت قرضی از استقلال به تیم دیگری برود.

مسئولان استقلال در پست هافبک وسط گزینه‌هایی دارند که البته در قرارداد تیم‌های مطرح دیگر هستند. از این رو شایعاتی وجود دارد که شاید سعید مهری با یکی از بازیکنان مدنظر نکونام در یک تیم بزرگ معاوضه شود. البته این مسئله هنوز نهایی نشده و در قالب یک پیشنهاد باقی مانده است.

با همه این‌ها هنوز درباره سعید مهری ابهام‌هایی وجود دارد و باید دید طی روز‌های آینده چه اتفاقاتی در این خصوص رخ می‌دهد.

منبع: ورزش 3

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->