تور استقلال برای ستاره‌های سپاهان ۳ عضو کادر فنی استقلال برکنار می‌شوند مجوز بازگشت حسینی به استقلال صادر شد بادامکی: مذاکرات با ماتزاری به بن بست رسید + فیلم درگذشت مادر پله + عکس نکونام در کنار شهریاری + عکس اختلاف چند میلیاردی گل محمدی با فولاد حقیقتی که اوسمار در مورد باشگاه پرسپولیس گفت امیری و رفیعی در نوبت تمدید قرارداد با پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی هلند و فرانسه در یورو۲۰۲۴| دلسردکننده! ۱۰ بازیکن تراکتور به دنبال فسخ قرارداد تلاش احمدزاده برای بازگشت به پرسپولیس چرا پرسپولیس به سراغ رضاییان نرفت؟ نتیجه بازی اتریش و لهستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ یاران لوا پخش زنده بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه بازی اوکراین و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| بازگشت اوکراین! حمله جباری به دستیاران نکونام پخش زنده بازی لهستان و اتریش در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی اسلواکی و اوکراین در یورو ۲۰۲۴ (۱ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ایران در سید یک مقدماتی جام جهانی | گروه مرگ در انتظار قلعه‌نویی؟
سرخط خبرها

استقلال با علی خطیر به سمت پرتگاه می‌رود؟

  • کد خبر: ۱۷۴۲۵۱
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۱
استقلال با علی خطیر به سمت پرتگاه می‌رود؟
بر خلاف انتظارات علی خطیر هرگز نتوانسته تا امروز اقدامی برای بهبود اوضاع استقلال انجام دهد و با توجه به بحران مالی بعید است در آینده نیز کار بزرگی انجام شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از مصاحبه توفانی جواد نکونام علیه برخی مسائل پشت پرده‌ای در باشگاه استقلال و افشای نقش آفرینی فردی که نکونام از او با نام «بچه» یاد کرده بود، علی خطیر نیز مصاحبه‌ای را روی خروجی رسانه رسمی باشگاه استقلال قرار داد تا به نوعی خود را حامی جواد نکونام نشان دهد.

در اظهارات خطیر جملاتی دیده می‌شد که بیشتر تعارف آمیز بود. خطیر با بیان جملاتی نظیر اینکه پشت نکونام هستنم و استقلال را با لیست جدید سرمربی تقویت می‌کنم کوشید خود را از چالش بزرگی که بعد از اظهارات آقای سرمربی به وجود آمده، خارج کند اما کیست که نداند علی خطیر نیز در روزهای اخیر نشست‌هایی با فرد مورد خطاب جواد نکونام داشته و در همان محلی که نکونام اعلام کرد(چهار راه جهان کودک تهران) جلساتی با حضور سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، افراد دیگر و همین فردی که آقای سرمربی دوباره نامش را رسانه‌ای کرده، برگزار شده است.


خطیر با اینکه تلاش می‌کند خود را حامی نکونام معرفی کند اما به نوعی در میان انبوهی از مشکلات گیر افتاده است. او از سویی با افرادی که نکونام با آن‌ها مخالف است نشست و برخواست دارد و از سویی نیز ناچار است به حمایت از سرمربی بپردازد اما سوال این است که آیا با انتشار یک مصاحبه می‌توان باری از روی دوش جواد نکونام برداشت و خود را حامی حقیقی او نشان داد؟

هرگز این طور نیست و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال باید اقداماتی در عمل انجام دهد تا شاید قدری از نگرانی جواد نکونام کاسته شود. نکونام زمان قابل توجهی است خواستار حضور دستیار خارجی شده است. سرمربی استقلال نام بسیاری از ستاره‌ها را نیز به مدیریت فعلی و مدیریت سابق داده بود تا جذب شوند که هیچ یک به استقلال نیامده‌اند.

اوج فاجعه آن‌جا است که خطیر حتی نتوانسته دست برخی افراد را که همواره پیرامون استقلال به دنبال فرصت‌هایی هستند را نیز کوتاه کند تا دایره آرامی اطراف حوزه کاری نکونام شکل بگیرد واو بتواند در آرامش کارش را پیش براند.

شاید خطیر تصور می‌کند که با انتشار مصاحبه و آوار کردن کلی کلمات درشت و امید بخش بر سر هواداران استقلال و نکونام بتواند، از بحرانی که بعد از مصاحبه نکونام به وجود آمد، عبور کند، اما پر واضح است که استقلال را نمی‌توان از طریق فضای مجازی اداره کرد و این باشگاه نیاز به یک کار جدی دارد تا از بحران موجود رها شود.

تنها واکنش خطیر به جذب بازیکنان جدید این جمله بود که براساس لیست جدید نکونام با بازیکنان خارجی وارد مذاکره خواهیم شد اما پرسش بزرگ این است که چگونه می‌توان به بازیکنان خارجی که مانند هندوانه در بسته می‌مانند، اعتماد کرد؟!

آیا صرف اینکه نکونام لیستی داده و خطیر نیز اعلام کرده بر اساس آن اقداماتی انجام خواهد شد می‌توان به آینده این تیم دل بست و امیدوار بود؟


گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->