دعا‌هایی که رهبر انقلاب در نماز بر پیکر شهیدان خدمت خواندند؟ پاسخ طحان نظیف به شائبه پایان مدت زمان ریاست مجلس ورود نخست‌وزیر ارمنستان به تهران+ فیلم جزئیات تشییع و تدفین پیکر نماینده ولی فقیه و استاندار آذربایجان شرقی رهبر انقلاب: ما شخصیت برجسته‌ای را از دست دادیم + فیلم نروژ رسماً کشور فلسطین را به رسمیت شناخت پیام تسلیت استاندار خراسان‌رضوی به حضرت آیت‌الله علم‌الهدی ستاد کل نیرو‌های مسلح درباره حضور ناموفق پهپاد ترکیه در ایران اطلاعیه صادر کرد سفر مقامات جمهوری آذربایجان به تهران رسانه‌های عربی حیرت‌زده شدند | پوشش لحظه‌به‌لحظه مراسم تشییع شهدای خدمت در دولت سیزدهم اقتصاد ایران از بلاتکلیفی درآمد رهبر معظم انقلاب بر پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهانش نماز اقامه کردند+ فیلم نخست وزیر عراق در رأس یک هیأت بلندپایه عازم تهران شد احتمال بازداشت نتانیاهو در نروژ هنیه: طوفان الاقصی قلب اسرائیل را هدف قرار داد + فیلم نخست‌وزیر پاکستان برای عرض تسلیت به ایران می‌آید نخستین جلسه هیات دولت به ریاست مخبر برگزار شد (۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدئو | تا ساعاتی دیگر؛ رهبر انقلاب در دانشگاه تهران بر پیکر رئیس‌جمهور و همراهان ایشان نماز اقامه می‌کنند ترامپ صفحه دریافت کمک مالی به ارز دیجیتال راه اندازی کرد
سرخط خبرها

اعتراضات به کابینه رژیم صهیونیستی به بیست و هشتمین هفته کشید

  • کد خبر: ۱۷۴۳۱۶
  • ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
اعتراضات به کابینه رژیم صهیونیستی به بیست و هشتمین هفته کشید
اعتراضات به کابینه رژیم صهیونیستی درحالی وارد بیست‌وهشمتین هفته خود شد که طی روز‌های گذشته صهیونیست‌ها با نیرو‌های امنیتی این رژیم درگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، هزاران نفر امروز شنبه در تقاطع کارمیل در شمال اراضی اشغالی تجمع کردند. دن هالوتز، رئیس سابق ستاد ارتش رژیم صهیونیستی خطاب به نتانیاهو گفت: «وفاداری خلبانانان را آزمایش نکنید».

براساس گزارش هاآرتص، هالوتز که پیشتر به عنوان رئیس نیروی هوایی اسرائیل نیز خدمت می‌کرد، به سخنان نتانیاهو اشاره ورد که در جریان نافرمانی خلبانان رژیم صهیونیستی گفته بود: کشور می‌تواند بدون چند خلبان مدیریت شود، اما بدون دولت نه.

هالوتز در سخنرانی خود گفت که نتانیاهو اشتباه می‌کند و آن‌ها بدون کابینه مستقر می‌توانند کنار بیایند، اما بدون خلبان‌هایشان نه.

تظاهرات اصلی در تقاطع کاپلان تل آویو برگزار می‌شود و دن مریدور، وزیر دادگستری سابق قرار است سخنرانی امشب را بر عهده بگیرد. اورلی بارلو، روزنامه نگار و فعال اجتماعی نیز سخنرانی خواهد کرد.

 علاوه بر تل آویو، تظاهرات در ده‌ها شهر، شهرک و چهارراه در سراسر اراضی اشغالی برنامه ریزی شده است. یائیر لاپید، رهبر مخالفان در شهر هود هاشارون در مرکز سرزمین‌های اشغالی سخنرانی خواهد کرد. نعمه لازیمی، نماینده حزب کارگر در شهر حیفا در شمال اراضی اشغالی و وزیر موشه یعلون نیز در قدس اشغالی سخنرانی خواهد کرد.

معترضان در شهر هرتزلیا در مرکز اراضی اشغالی از صبح امروز شنبه مقابل دادگاه این شهر تحصن کرده و آنچه را که «اولین پاسگاه دموکراسی» می‌خوانند، برپا کردند. معترضان گفتند که قصد دارند این تحصن را در روز‌های آینده مدیریت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->