پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا وزیر کشور: اجرای طرح انسداد مرز‌ها در حال پیگیری است کشف ۳ میلیون لیتر سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست
سرخط خبرها

کاخ سفید: هیچ توافقی با ایران حاصل نشده است

  • کد خبر: ۱۷۴۵۰۹
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
کاخ سفید: هیچ توافقی با ایران حاصل نشده است
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که به هیچ توافقی بر سر زندانیان با ایران نرسیدند و توافق برجام هم پیش نرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، جیک سالیوان در پاسخ مجری یک برنامه از سی‌بی‌ای نیوز، اظهاراتی را درباره توافق برسر زندانیان آمریکایی با ایران و همچنین برجام مطرح کرد.

مجری برنامه از سالیوان پرسید «شما گفته‌اید که دولت آمریکا در تلاش است تا برنامه هسته‌ای ایران را در نهایت از طریق برخی تلاش‌های دیپلماتیک به صندوق بازگرداند. آیا به هر نوع تفاهمی در آن جبهه و هر نوع تفاهمی که اجازه آزادی چهار آمریکایی را بدهد نزدیک هستید؟»

سالیوان هم در پاسخ مدعی شد: «ما بسیار تلاش کرده‌ایم تا چهار آمریکایی به ناحق بازداشت شده در ایران را آزاد کنیم، از روزی که جو بایدن روی کار آمد این کار را انجام دادیم. ما در این زمینه با ایران تماس غیرمستقیم داشته‌ایم تا بتوانیم به توافقی دست یابیم که بتواند آن‌ها را آزاد کند. ما به تفاهمی نرسیده‌ایم که بتواند آن‌ها را در این مرحله خارج کند. ما به کار روی آن ادامه می‌دهیم. امید من این است که به نتیجه برسیم.»

او در ادامه با بیان آنکه متاسفانه در حال حاضر هیچ توافقی حاصل نشده است و امروز مسئله‌ای برای بیان کردن ندارد، با اشاره به توافق هسته‌ای ایران افزود: «با توجه به برنامه هسته‌ای، ما به هیچ نوع توافقی نزدیک نیستیم.»

این در حالیست که هفته گذشته سالیوان در نشست خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از او درباره مذاکرات با ایران پرسید، از «مذاکراتی غیرمستقیم میان ایران و آمریکا درباره انرژی هسته‌ای و آزادی زندانیان آمریکایی» خبر داده بود. همچنین هفته گذشته آکسیوس گزارش داد که جیک سالیوان به همتایان اسرائیلی خود ابراز نگرانی کرده است که رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را درباره مذاکرات غیرمستقیم بین آمریکا و تهران به مطبوعات درز داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->