بایدن: قبول دارم در مناظره با ترامپ شکست خوردم هشدار دادستان کل کشور نسبت به اظهارات بی‌مبنا درباره فرایند و نتایج انتخابات محمد مخبر و رییس جمهور چین دیدار کردند اطلاعیه شماره ۷ ستاد انتخابات کشور | تصویر برداری از آرا ممنوع است تاکید وزیر خارجه هند بر اهمیت مبارزه با تروریسم برای کشورهای عضو شانگهای شهباز شریف در شانگهای: خطرات تروریستی از افغانستان نگرانی جدی ما است مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سبزوار معارفه شد (۱۴ تیر) اطلاعیه شماره ۶ ستاد انتخابات کشور | کارت نمایندگان نامزد‌ها برای حضور در شعب اخذ رای فردا (۱۵ تیر) هم معتبر است جدیدترین نظرسنجی ایسپا در مرحله دوم ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ منتشر شد کسب رتبه چهارم خراسان‌رضوی در میزان مشارکت در انتخابات| شائبه دخالت هیئت اجرایی در انتخابات را قاطعانه رد می‌کنم + فیلم آیت‌الله علم الهدی: استمراردهنده خدمات شهید رئیسی، نامزد اصلح است + فیلم سرلشکر موسوی: مشارکت است که می‌تواند اقتدار ایران را در جهان ارتقا دهد فردای انتخابات یا فردای قیامت رهبران روسیه و چین بر اهمیت نقش سازمان همکاری شانگهای در جهان تاکید کردند در حاشیه اجلاس شانگهای، محمد مخبر با پوتین دیدار کرد + فیلم ایجاد ۱۷۰ هزار اشتغال خالص در استان، دستاورد دولت سیزدهم | ۱۰ درصد آمار مشارکت در انتخابات اخیر، از خراسان‌رضوی بود از هر ۱۰ تَن در غزه، ۹ تن دست‌کم یک‌بار آواره شده‌اند حماس در طرح پیشنهادی رژیم اشغالگر برای آتش‌بس در غزه تغییرات ایجاد کرد
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

کاخ سفید: هیچ توافقی با ایران حاصل نشده است

  • کد خبر: ۱۷۴۵۰۹
  • ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰
کاخ سفید: هیچ توافقی با ایران حاصل نشده است
مشاور امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که به هیچ توافقی بر سر زندانیان با ایران نرسیدند و توافق برجام هم پیش نرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز، جیک سالیوان در پاسخ مجری یک برنامه از سی‌بی‌ای نیوز، اظهاراتی را درباره توافق برسر زندانیان آمریکایی با ایران و همچنین برجام مطرح کرد.

مجری برنامه از سالیوان پرسید «شما گفته‌اید که دولت آمریکا در تلاش است تا برنامه هسته‌ای ایران را در نهایت از طریق برخی تلاش‌های دیپلماتیک به صندوق بازگرداند. آیا به هر نوع تفاهمی در آن جبهه و هر نوع تفاهمی که اجازه آزادی چهار آمریکایی را بدهد نزدیک هستید؟»

سالیوان هم در پاسخ مدعی شد: «ما بسیار تلاش کرده‌ایم تا چهار آمریکایی به ناحق بازداشت شده در ایران را آزاد کنیم، از روزی که جو بایدن روی کار آمد این کار را انجام دادیم. ما در این زمینه با ایران تماس غیرمستقیم داشته‌ایم تا بتوانیم به توافقی دست یابیم که بتواند آن‌ها را آزاد کند. ما به تفاهمی نرسیده‌ایم که بتواند آن‌ها را در این مرحله خارج کند. ما به کار روی آن ادامه می‌دهیم. امید من این است که به نتیجه برسیم.»

او در ادامه با بیان آنکه متاسفانه در حال حاضر هیچ توافقی حاصل نشده است و امروز مسئله‌ای برای بیان کردن ندارد، با اشاره به توافق هسته‌ای ایران افزود: «با توجه به برنامه هسته‌ای، ما به هیچ نوع توافقی نزدیک نیستیم.»

این در حالیست که هفته گذشته سالیوان در نشست خبری در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که از او درباره مذاکرات با ایران پرسید، از «مذاکراتی غیرمستقیم میان ایران و آمریکا درباره انرژی هسته‌ای و آزادی زندانیان آمریکایی» خبر داده بود. همچنین هفته گذشته آکسیوس گزارش داد که جیک سالیوان به همتایان اسرائیلی خود ابراز نگرانی کرده است که رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را درباره مذاکرات غیرمستقیم بین آمریکا و تهران به مطبوعات درز داده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->