«هناس» به مناسبت سالروز شهادت داریوش رضایی‌نژاد روی آنتن شبکه نمایش می‌رود + زمان پخش استوری پژمان بازغی در واکنش به فوت مرحوم سعید راد + عکس پیام رئیس سازمان سینمایی به مناسبت درگذشت «سعید راد» نامه صریح وزارت فرهنگ و ارشاد به اداره کار خراسان‌رضوی بابت بازنشستگی خبرنگاران «ایستاده با گرگ» نامزد جایزه ویژه بخش مستند جشنواره روسیه شد حکایت مرد تن لش و گُنده غول‌های بیابان شاعر یا نویسنده نمی‌تواند مانند یک ربات به صورت مداوم، اثر تولید کند درباره بازی زنده یاد «سعید راد» در سریال های تلویزیونی «بک گراند» به شبکه نمایش خانگی آمد زمان تشییع زنده‌یاد «سعید راد» اعلام شد+ جزئیات کمک چهارونیم‌میلیون‌دلاری «جنیفر لوپز» به فلسطین ساخت سریال «پایتخت ۷» در چه مرحله‌ای است؟ «سکوت تلخ» آماده نمایش شد واکنش پرویز پرستویی به درگذشت «سعید راد» + عکس تصویری قدیمی از مرحوم سعید راد و فرزندانش + عکس «گردبادها» گیشه سینمای آمریکا را تصاحب کرد
سرخط خبرها

«ابد و یک روز» به شبکه نمایش خانگی آمد

  • کد خبر: ۱۷۴۹۸۵
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
«ابد و یک روز» به شبکه نمایش خانگی آمد
فیلم سینمایی «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی و تهیه کنندگی سعید ملکان محصول ۱۳۹۵ در پلتفرم فیلم‌نت عرضه شد.

این فیلم در گونه درام اجتماعی است و در آن نوید محمدزاده، پیمان معادی، ریما رامین فر، پریناز ایزدیار و معصومی رحمانی ایفای نقش می‌کنند.

فیلم سینمایی «ابد و یک روز» نخستین ساخته سعید روستایی است که برای اولین بار در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر رونمایی شد و موفق به دریافت ۹ سیمرغ بلورین از این جشنواره شد. این فیلم در نوروز ۱۳۹۶ اکران عمومی شد و به فروشی معادل پانزده میلیارد تومان دست یافت.

این فیلم سینمایی داستان خانواده‌ای است که درگیر فقر و بی‌کاری و اعتیاد شده اند. سمیه دختر کوچک خانواده قرار است با مردی افغانی ازدواج کند، اما تمام زندگی بر دوش اوست و با رفتنش مشکلات بیشتری پیش می‌آید.


منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->