تهدید داور بازنشسته فوتبال ایران به قتل!+ عکس عنایتی: باشگاه تصمیم می‌گیرد هفته آخر با استقلال کجا بازی کنیم باشگاه استقلال: با هیچ بازیکنی تمدید نکردیم نکونام: باید هوشیار باشیم پخش زنده بازی الریاض و النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان (۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بوکسور‌های ایران یک قدم تا المپیک تاریخ و ساعت بازی تراکتور و پیکان در هفته بیست و هشتم | مطهری به دنبال جبران مافات در لیگ برتر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود تاریخ و ساعت بازی سپاهان و هوادار در هفته بیست و هشتم | مواریس به دنبال حفظ جایگاه سوم ترکیب احتمالی استقلال برابر نساجی در هفته بیست و هشتم لیگ برتر طارمی رسما در میلان + عکس صحبت‌های اوسمار پیش از دیدار با استقلال خوزستان | بعد از پایان فصل درباره تمدید قرارداد صحبت می‌کنم اوسمار در پرسپولیس ماندنی است باشگاه‌های ورزشی مشهد به‌احترام شهادت رئیس‌جمهور، مشکی‌پوش شدند تراکتور تا پایان فصل مشکی‌پوش شد سقوط والیبال ایران در رنکینگ جهانی برنامه‌های الهلال برای جذب لیائو رقم سقف قرارداد پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

در نشست نکونام و خطیر چه گذشت؟

  • کد خبر: ۱۷۵۰۰۹
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹
در نشست نکونام و خطیر چه گذشت؟
علی خطیر در نشستی خصوصی با نکونام به سرمربی آبی‌ها در خصوص جذب بازیکنان جدید قول‌های تازه‌ای داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از مصاحبه تند نکونام علیه مسئولان باشگاه استقلال و همچنین اظهاراتی علیه برخی افراد که با باشگاه استقلال ارتباطی ندارند، مشخص شد که سرمربی آبی‌ها تا حد زیادی از اتفاقات دور و بر تیمش به شدت ناراحت است و حتی از عملکرد خطیر نیز دل خوشی ندارد.  

آن مصاحبه در واقع آغاز یک بحران جدید در استقلال محسوب می‌شد و البته رونمایی از یک اختلاف تازه میان سرمربی و سرپرست مدیرعاملی این باشگاه؛ یعنی علی خطیر.


درحالی که نگرانی بابت اوج گیری اختلافات میان سرمربی و خطیر به شدت افزایش یافته بود، اما بعد از آن مصاحبه علی خطیر، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و جواد نکونام با یکدیگر دور یک میز نشستند تا به نوعی با هدفگذاری‌های جدید کدروت‌ها را از بین ببرند.

خطیر که خوب می‌داند در شرایط فعلی سرشاخ شدن با جواد نکونام که میان هواداران این باشگاه به شدت محبوب شده، غیر عقلانی است بنای کار خود را به تعامل با آقای سرمربی گذاشته است. هرچند که شنیده شد خطیر در بدو معرفی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال انتظار داشته جواد نکونام با او تماس بگیرد و این سمت را به وی تبریک بگوید که نکونام هرگز چنین اقدامی نکرده بود واین مسئله اختلاف‌هایی به وجود آورد، اما درنهایت تا حدی اصطحکاک به وجود آمده میان سرپرست مدیرعاملی استقلال و جواد نکونام از بین رفته و دو طرف مواضع نرم‌تری را در قبال یکدیگر به کار گرفته‌اند تا شاید آرامش نسبی به اردوگاه آبی حاکم شود.

در شرایط فعلی بروز هر اختلافی میان سرمربی و مدیریت به ضرر مجموعه خواهد بود ودرجلسه‌ای که میان جواد و خطیر پیرامون دستیابی به یک جمع بندی تازه برای بهبود اوضاع استقلال برگزار شد، به این موارد نیز تاکید و دو طرف خواستار همفکری بیشتر با یکدیگر شدند. ظاهرا خطیر در جلسه اخیر با نکونام که پشت در‌های بسته و در حالتی کاملا مخفیفانه برگزار شده  اعلام کرده  خواسته‌های فنی‌اش به زودی برآورده خواهد شد و او تلاش خواهد کرد تا زمینه ساز حضور بازیکنان جدید در این تیم شود.

نکونام نیز روی این قول وقرار به شدت حساب کرده و منتظر است تا خطیر به آن‌چه وعد داده عمل کند تا شاید اوضاع تیمش بهبود یابد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->