سعید صادقی، خرید جدید سپاهان؟ مدیرعامل شمس آذر بازداشت شد درخواست رسمی پرسپولیس برای جذب لیموچی مس کرمان جدیدترین متهم در پرونده فساد فوتبال رویای بازگشت مهدی قایدی به استقلال همچنان در سر نکو یامگا در کادر فنی استقلال؟ دردسر بزرگ نکونام و استقلال| بازیکنان با چک هوایی شدند! بلایی که سرمربیان تیم ملی ایران سر ایتالیایی‌ها آوردند! نتیجه بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ و خلاصه بازی| شکست تلخ یاران رابرتسن نتیجه بازی آلمان و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| رستگاری در آخرین دقیقه علیرضا بیرانوند محروم می‌شود؟ روشنک: تاریخ برگزاری سوپر جام مشخص نیست| برنامه ریزی فصل بعد دشوار است بی‌توجهی پرسپولیس به تنها نماینده لیگ ایران در یورو | گولسیانی: هیچ تماسی برای تمدید قرارداد نداشته‌ام پخش زنده بازی اسکاتلند و مجارستان در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی آلمان و سوئیس در یورو ۲۰۲۴ (۳ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۰ میلیارد برای تمدید قرارداد ۴ بازیکن استقلال مشهد؛ میزبان ستاره‌های فوتسال ایران
سرخط خبرها

احتمال بازگشت کریم باقری به پرسپولیس زیاد شد

  • کد خبر: ۱۷۵۲۳۱
  • ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
  • ۲
احتمال بازگشت کریم باقری به پرسپولیس زیاد شد
مربی تیم پرسپولیس به احتمال زیاد دوباره به این تیم باز خواهد گشت.

گروه ورزش/ شهرآرانیوز، رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اعلام کرد که قرارداد کریم باقری مربی پرسپولیس تمدید نخواهد شد و به همین خاطر پایان دوران حضور او در این تیم فرا رسیده است.

این خبر با واکنش هواداران پرسپولیس روبرو شد و آنها خواهان ماندن کریم باقری در پرسپولیس شدند و حتی در همین رابطه پویش هایی در فضای مجازی به راه افتاد.

حالا از پرسپولیس خبر می رسد که کریم باقری به احتمال فراوان دوباره به کادرفنی پرسپولیس باز خواهد گشت تا باز هم در این تیم حضور داشته باشد.

گویا مسائلی که برای تمدید قرارداد باقری وجود داشت برطرف شده و او به زودی کارش را در پرسپولیس دنبال خواهد کرد.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
0
کریم عشق است .درود .درود
کا ظم
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۰
0
0
سلام عرض ادب دادش ا قا کریم صاحب خونه است خودش کلیددار که از ور بیاد
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->