تلسکوپ فضایی هابل با چهار تصویر جدید و زیبا ۳۵ سالگی‌اش را جشن گرفت پرسپولیس تنها نماینده ایران در مسابقات Efootball لیگ نخبگان آسیا تریلر جدید بازی Ghost of Yotei منتشر شد + زمان انتشار صورت خندان آسمان شب | زمان و شیوه رصد آرایش نادر ماه و زهره و زحل نتایج یک تحقیق جدید: کلاغ‌ها هندسه می‌فهمند! اولین شبکه ۱۰G جهان با سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت‌برثانیه در چین راه‌اندازی شد ۲۵ درصد نسل Z فکر می‌کنند هوش مصنوعی خودآگاه شده است تسهیل‌گری سازمان تنظیم مقررات در زمینه هوش مصنوعی دولت برای آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان، معلمان و والدین پلتفرم رایگان آماده کرده است دانشمندان وجود اولین سیاهچالۀ بدون ستاره در کهکشان راه شیری را تأیید کردند پاول دورف: فرانسه می‌خواهد به پیام‌های رمزگذاری‌شده کاربران تلگرام دسترسی داشته باشد دولت و ایرانسل با همکاری هم دستیار هوشمند ارائه خدمات معرفی می‌کنند نخستین بارش شهابی سال در راه آسمان ایران افتتاح غیررسمی بزرگ‌ترین موزه تمدنی جهان در مصر نتیجه تحقیقات جدید: در بسیاری از خمیردندان‌ها ‌فلزات خطرناک وجود دارد کشف شواهدی جدید از وجود حیات باستانی در مریخ قابلیت شگفت‌انگیز ChatGPT: شناسایی موقعیت مکانی عکس‌ها پروژه‌های بلندپروازانه برای زندگی بشر زیر آب انسان‌ها و ربات‌های انسان‌نما در مسابقه دو ماراتن چین رقابت کردند + فیلم انتشار آگهی مسکن بدون ثبت اطلاعات ملک در سامانه املاک و اسکان ممنوع است
سرخط خبرها

کاهش وحشتناک کاربران فعال «تردز» اینستاگرام

  • کد خبر: ۱۷۵۴۴۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
کاهش وحشتناک کاربران فعال «تردز» اینستاگرام
گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام تردز که به‌عنوان رقیب توییتر از آن نام برده می‌شد، با وجود شروع پرسروصدای خود در وضعیت خوبی به‌سر نمی‌برد و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - ظاهراً تعداد کاربران فعال روزانه در این پلتفرم حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است. وال استریت ژورنال در مطلبی به نقل از شرکت Sensor Tower می‌گوید تعداد کاربران فعال روزانه تردز به ۱۳ میلیون رسیده است. در مقایسه، توییتر روزانه حدود ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. بااین‌حال، مدیران متا افت کاربران را پیش‌بینی می‌کردند و می‌خواهند با عرضه قابلیت‌های جدید کاربران خود را حفظ کنند.

سنسور تاور می‌گوید مدت‌زمانی که کاربران در نقطه اوج تردز در این شبکه اجتماعی صرف می‌کردند، روزانه ۱۹ دقیقه بود، اما این عدد حالا به ۴ دقیقه رسیده است. از این حیث نیز توییتر با زمان روزانه ۳۰ دقیقه فاصله نسبتاً زیادی با این رقیب نوظهور دارد.

با توجه به اینکه رکورد‌های تردز در روز‌های آغازین عرضه خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد، بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که شرایط خیلی زود عوض شود. «لیا هابرمن»، مشاور بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و استادیار دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس می‌گوید: «اینکه چند نفر [در این پلتفرم]ثبت‌نام کرده‌اند، اهمیتی ندارد؛ آنچه مهم است سطح تعامل و ارتباط است.» هابرمن باور دارد که تردز نه یک میدان عمومی جهانی برای کسب اطلاعات، بلکه تجارتی است که به‌منظور سودآوری ساخته شده.

با توجه به اینکه اینستاگرام تردز پلتفرمی بسیار نابالغ به‌نظر می‌رسد و خیلی از ویژگی‌های موردعلاقه کاربران را ندارد، مردم به توییتر بازگشته‌اند. درنتیجه باید دید که آیا افراد در آینده دوباره به این پلتفرم شانسی خواهند داد یا رؤیای مارک زاکربرگ برای رقابت با توییتر خیلی زود از بین می‌رود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->