چند درصد مردم ایران از فیلترشکن استفاده می‌کنند؟ ترک اینترنت چه تأثیری بر سلامت مغز می‌گذارد؟ استفاده ابزاری از زنان در ایتا ممنوع شد نحوه پیدا کردن اکانت اینستاگرام با شماره تلفن: روش‌ها و نکات آیا طراحی دوربین آیفون ۱۷ پرو تغییر می‌کند؟ ویدئو | اولین ویدئو نگاه نزدیک به گلکسی S25 اج و جزئیات آن فاش شد! رونمایی از خودرو پرنده‌ای که قابلیت نشست و برخاست عمودی دارد + فیلم همه چیز درباره گروک ۳، به‌روزترین هوش مصنوعی جهان + مقایسه با مدل‌های دیگر جنگ هوش مصنوعی آمریکا و چین داغ‌تر شد رونمایی از تراشه محاسباتی کوانتومی جدید شرکت مایکروسافت رونمایی از یک ربات انسان‌نمای ترسناک با شباهت بی‌نظیر به انسان + ویدئو استفاده از هوش مصنوعی Grok ۳ برای مدت کوتاهی رایگان شد اوپو فایند N۵، باریک‌ترین گوشی تاشوی جهان، معرفی شد + مشخصات و قیمت مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: زیرساخت‌های اطلاعاتی کشور با محوریت هوش مصنوعی توسعه می‌یابد توکن پای نتورک (Pi coin) لیست شد + قیمت اولیه بسته حمایتی جدید مجلس برای دانش‌بنیان‌ها | ۸۰۰ هزار میلیارد تومان گردش مالی واحد‌های فناور کشور چالش‌های هم‌افزایی علم و ثروت ویدئوی کامل معرفی iPhone ۱۶e، ارزان‌ترین گوشی اپل مقایسه مشخصات آیفون ۱۶E و آیفون ۱۶ + قیمت آیفون ۱۶E رونمایی شد + ویژگی‌ها و مشخصات خودرو صفر و کارکرده به محصولات دیجی کالا اضافه شد
سرخط خبرها

کاهش وحشتناک کاربران فعال «تردز» اینستاگرام

  • کد خبر: ۱۷۵۴۴۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
کاهش وحشتناک کاربران فعال «تردز» اینستاگرام
گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام تردز که به‌عنوان رقیب توییتر از آن نام برده می‌شد، با وجود شروع پرسروصدای خود در وضعیت خوبی به‌سر نمی‌برد و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - ظاهراً تعداد کاربران فعال روزانه در این پلتفرم حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است. وال استریت ژورنال در مطلبی به نقل از شرکت Sensor Tower می‌گوید تعداد کاربران فعال روزانه تردز به ۱۳ میلیون رسیده است. در مقایسه، توییتر روزانه حدود ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. بااین‌حال، مدیران متا افت کاربران را پیش‌بینی می‌کردند و می‌خواهند با عرضه قابلیت‌های جدید کاربران خود را حفظ کنند.

سنسور تاور می‌گوید مدت‌زمانی که کاربران در نقطه اوج تردز در این شبکه اجتماعی صرف می‌کردند، روزانه ۱۹ دقیقه بود، اما این عدد حالا به ۴ دقیقه رسیده است. از این حیث نیز توییتر با زمان روزانه ۳۰ دقیقه فاصله نسبتاً زیادی با این رقیب نوظهور دارد.

با توجه به اینکه رکورد‌های تردز در روز‌های آغازین عرضه خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد، بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که شرایط خیلی زود عوض شود. «لیا هابرمن»، مشاور بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و استادیار دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس می‌گوید: «اینکه چند نفر [در این پلتفرم]ثبت‌نام کرده‌اند، اهمیتی ندارد؛ آنچه مهم است سطح تعامل و ارتباط است.» هابرمن باور دارد که تردز نه یک میدان عمومی جهانی برای کسب اطلاعات، بلکه تجارتی است که به‌منظور سودآوری ساخته شده.

با توجه به اینکه اینستاگرام تردز پلتفرمی بسیار نابالغ به‌نظر می‌رسد و خیلی از ویژگی‌های موردعلاقه کاربران را ندارد، مردم به توییتر بازگشته‌اند. درنتیجه باید دید که آیا افراد در آینده دوباره به این پلتفرم شانسی خواهند داد یا رؤیای مارک زاکربرگ برای رقابت با توییتر خیلی زود از بین می‌رود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->