پرواز اولین تاکسی برقی تویوتا در آسمان ژاپن (۱۵ آبان ۱۴۰۳) پرتاب موفق دو ماهواره ایرانی (۱۵ آبان ۱۴۰۳) + فیلم با هدف خدمت‌رسانی در حوزه کتاب‌داری، یک محصول دانش‌بنیان در کتابخانه‌های مهم کشور استفاده می‌شود جواب پازل امروز میجر (سه‌شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳) بالاترین سرعت پهنای باند اینترنت موبایل متعلق به کدام کشورهاست؟ قابلیت‌های جدیدی که در iOS ۱۸.۲ ارائه می‌شود محمد جعفرپور به عنوان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران معرفی شد چرا برخی از ویدئوهای اینستاگرام تار و بی‌کیفیت هستند؟ جواب پازل امروز میجر (دوشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۳) چطور با هوش مصنوعی ترانه و موزیک فارسی بسازیم؟ + آموزش و لینک سایت واردات قانونی، قیمت‌های آیفون ۱۶ را منصفانه می‌کند جواب پازل امروز میجر (یکشنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۳) ماهواره‌های «هدهد» و «کوثر» پس از چهارسال تلاش، به فضا پرتاب می‌شوند بازدید معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از پارک علم و فناوری استان | آغاز ساخت برج فناوری هوش مصنوعی در مشهد + فیلم آغاز فرایند ساخت برج فناوری هوش مصنوعی در مشهد با حضور معاون علمی رئیس‌جمهور + فیلم پاسخ پازل امروز میجر (شنبه ۱۲ آبان ۱۴۰۳) رونمایی از قابلیت جدید جست‌وجوی ChatGPT | معرفی رقیب قدرتمند برای موتور جستوی گوگل ویدئویی جدید از «اطلس»، ربات انسان‌نمای جدید بوستون داینامیکس نگرانی پنتاگون از ماهواره‌های جاسوسی جدید ایلان ماسک و رابطه‌اش با پوتین ویدیو تبلیغاتی روبوتاکسی (سایبرکب) تسلا | تصویری از آینده وان پلاس ۱۳ معرفی شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

کاهش وحشتناک کاربران فعال «تردز» اینستاگرام

  • کد خبر: ۱۷۵۴۴۵
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
کاهش وحشتناک کاربران فعال «تردز» اینستاگرام
گزارش‌ها حاکی از آن است که شبکه اجتماعی جدید اینستاگرام تردز که به‌عنوان رقیب توییتر از آن نام برده می‌شد، با وجود شروع پرسروصدای خود در وضعیت خوبی به‌سر نمی‌برد و در سراشیبی سقوط قرار گرفته است.

به گزارش شهرآرانیوز - ظاهراً تعداد کاربران فعال روزانه در این پلتفرم حدود ۷۰ درصد کاهش یافته است. وال استریت ژورنال در مطلبی به نقل از شرکت Sensor Tower می‌گوید تعداد کاربران فعال روزانه تردز به ۱۳ میلیون رسیده است. در مقایسه، توییتر روزانه حدود ۲۰۰ میلیون کاربر فعال دارد. بااین‌حال، مدیران متا افت کاربران را پیش‌بینی می‌کردند و می‌خواهند با عرضه قابلیت‌های جدید کاربران خود را حفظ کنند.

سنسور تاور می‌گوید مدت‌زمانی که کاربران در نقطه اوج تردز در این شبکه اجتماعی صرف می‌کردند، روزانه ۱۹ دقیقه بود، اما این عدد حالا به ۴ دقیقه رسیده است. از این حیث نیز توییتر با زمان روزانه ۳۰ دقیقه فاصله نسبتاً زیادی با این رقیب نوظهور دارد.

با توجه به اینکه رکورد‌های تردز در روز‌های آغازین عرضه خیلی‌ها را شگفت‌زده کرد، بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که شرایط خیلی زود عوض شود. «لیا هابرمن»، مشاور بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی و استادیار دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس می‌گوید: «اینکه چند نفر [در این پلتفرم]ثبت‌نام کرده‌اند، اهمیتی ندارد؛ آنچه مهم است سطح تعامل و ارتباط است.» هابرمن باور دارد که تردز نه یک میدان عمومی جهانی برای کسب اطلاعات، بلکه تجارتی است که به‌منظور سودآوری ساخته شده.

با توجه به اینکه اینستاگرام تردز پلتفرمی بسیار نابالغ به‌نظر می‌رسد و خیلی از ویژگی‌های موردعلاقه کاربران را ندارد، مردم به توییتر بازگشته‌اند. درنتیجه باید دید که آیا افراد در آینده دوباره به این پلتفرم شانسی خواهند داد یا رؤیای مارک زاکربرگ برای رقابت با توییتر خیلی زود از بین می‌رود.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->