یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟ تلاش کادر پزشکی استقلال برای رساندن سهرابیان به بازی با تراکتور قرارداد علیپور با ژیل ویسنته آخر فصل تمام می‌شود| احتمال بالای بازگشت به پرسپولیس
سرخط خبرها

فوتبالیست آبادانی در حین برگزاری مسابقه درگذشت+ علت فوت

  • کد خبر: ۱۷۵۴۵۳
  • ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۵
فوتبالیست آبادانی در حین برگزاری مسابقه درگذشت+ علت فوت
افتتاحیه مسابقات باشگاهی آبادان بین تیم های کیانوش و پدیده با یک حادثه تلخ همراه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، افتتاحیه مسابقات از ساعت ۱۷ عصر روز چهارشنبه هفته گذشته در هوای بسیار گرم آبادان بین تیم های کیانوش و پدیده برگزار شد که اواسط بازی در نیمه اول "احسان نجات یوسفی" از تیم کیانوش به یک باره نقش بر زمین می شود.

 این نوجوان به دلیل ایست قلبی به بیمارستان شرکت نفت آبادان منتقل می شود. او سپس به بیمارستان امام خمینی (ره) انتقال پیدا می کند ولی اکنون به دلیل پایین بودن سطح هوشیاری در کما به سر می برد.

بعد از این اتفاق تلخ که با انتقاد زیاد نسبت به برگزاری مسابقات در ساعت گرم هوای خوزستان همراه بود، هیات فوتبال خوزستان برگزاری مسابقات رده های سنی زیر ۱۵ و ۱۷ سال استان را به دلیل گرمای شدید هوا، تا اطلاع ثانوی لغو کرد.

منبع: فرارو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->