پخش زنده بازی دوستانه منچسترسیتی و آث میلان (۷ مرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کلینتون انجیه، بازیکن مدنظر استقلال کیست؟ + سوابق و فیلم بازی‌ها درخشش دوباره طارمی برای اینتر+ ویدیو گل‌های طارمی به لاس‌پالماس پیگیری برای بازگشت ملی پوش مغضوب قلعه نویی، سوژه ماساژور معروف! واکنش مهسا جاور به انتقادات از لباس کاروان اعزامی ایران به المپیک پاریس+ فیلم هافبک پرسپولیس از این تیم جدا می‌شود؟ رقم قرارداد سیدجلال با پرسپولیس مشخص شد ناراحتی گاریدو از لغو اردوی پرسپولیس در هلند رقم قرارداد پورعلی گنجی با پرسپولیس چقدر است؟ تاریخ و ساعت بازی دوستانه منچستریونایتد و آرسنال | محک غول‌های انگلیسی در آمریکا ماجرای توهین آرش رضاوند به هواداران استقلال چیست؟ + عکس عملکرد تازه‌ترین تمدیدی استقلال: یک فصل ۳ گل زده! ستاره جدید منچسترسیتی ظهور کرد رئال آماده هایجک دی‌لیخت دنی اولمو در یک قدمی بارسلونا فیلم | پرش‌های زیبای مهدی الفتی در مرحله مقدماتی ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴ پاریس (۶ مرداد ۱۴۰۳) شکایت بیرانوند از پرسپولیس| شکاف عمیق‌تر شد توضیحات دادگستری کرمان درباره پرونده فساد حذف فتوحی از المپیک پاریس
سرخط خبرها

نارضایتی گل‌محمدی از عملکرد باشگاه پرسپولیس

  • کد خبر: ۱۷۵۴۹۹
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
نارضایتی گل‌محمدی از عملکرد باشگاه پرسپولیس
سرمربی پرسپولیس از عملکرد اخیر مدیریت باشگاهش رضایت ندارد.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی بابت دو اتفاقی که در باشگاهش رخ داده حسابی شاکی است و به زودی در این مورد واکنش نشان خواهد داد. در این مورد با بر شدیم که دلخوری اول یحیی بابت حذف اردوی خارجی تیمش است که فعلا ترجیح داده بابت آن سکوت کند. اما ناراحتی دیگر یحیی بابت تعلل باشگاه پرسپولیس در خرید محدرضا خالدآبادی از باشگاه هوادار است.

یحیی به این شرط با جدایی احمد گوهری و انتقال قرضی او به باشگاه آلومینیوم موافقت کرده بود که درویش بتواند رضایت نامه خالدآبادی را از باشگاه هوادار بگیرد، اما این دروازه بان در نهایت استقلالی شد. هر چند مسئولان باشگاه پرسپولیس تا ظهر امروز نهایت تلاش خود را انجام دادند تا خالدآبادی را به خدمت بگیرند که به نتیجه نرسیدند.

حالا کار یحیی برای پیدا کردن یک دروازه بان زیر ۲۳ سال برای رقابت با علیرضا بیرانوند حسابی سخت شده است و باید دید او چه چاره‌ای خواهد اندیشید.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->