از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی بر پرده سینما مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال خداحافظی احساسی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس + عکس حضور طارمی در ترکیب اصلی اینتر در دیداری دوستانه تعداد کشتی‌گیران هر قاره در المپیک پاریس مشخص شد | حسن یزدانی نماد کشتی آسیا وضعیت مبهم بازیکنان پرسپولیس | گاریدو کی لیست مازاد می‌دهد؟ ۲ سهمیه خارجی پرسپولیس و سپاهان می‌سوزد؟ مذاکره مستقیم گاریدو با ستاره مراکشی ورود پرسپولیس و تراکتور به فوتبال بانوان
سرخط خبرها

دلخوری شدید نکونام از خطیر

  • کد خبر: ۱۷۵۶۵۷
  • ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
دلخوری شدید نکونام از خطیر
سرمربی استقلال از عملکرد مدیرعامل این باشگاه حسابی شاکی است.

به گزارش شهرآرانیوز، انتقال مهدی قائدی از باشگاه الاهلی امارات به تیم فرهاد مجیدی شوک بدی را به جواد نکونام و تیمش وارد کرد.سرمربی استقلال انتظار داشت تیمش بعد از جدایی محبی حداقل بتواند قائدی را در خط حمله حفظ کند اما این اتفاق رخ نداد تا نکونام حسابی از خطیر شاکی شود.

مدیرعامل استقلال در این مورد به نکونام قول داده بود نهایت تلاش خود را برای حفظ قائدی خواهد کرد اما صبح امروز اعلام میکند که توان خرید قایدی را نداشتند و باید به فکر بازیکن دیگری برای جانیشینی او باشند.

نکونام هم  از اینکه مدیریت باشگاهش توان خرید هیچ ستاره ای را ندارد حسابی از او شاکی شده و قصد دارد به زودی مصاحبه ای در این زمینه انجام دهد.

در این مورد خطیر ترجیح داده فعلاسکوت اختیار کند در حالی هواداران استقلال هم همچنان حامی نکونام بوده و اعتقاد دارند مدیرعامل جوان به دنبال جذب بازیکنان معمولی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->