اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟
سرخط خبرها

بودجه پرسپولیس مشخص شد + عکس

  • کد خبر: ۱۷۵۷۶۷
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴
بودجه پرسپولیس مشخص شد + عکس
باشگاه پرسپولیس فرم بودجه فصل جدید مسابقات فوتبال خود را به سازمان لیگ ارسال کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه مردمی و پرهودار پرسپولیس فرم بودجه خود را برای فصل پیش روی با تصویب هیئت مدیره و مجمع آن شرکت جهت تخصیص حقوق و دستمزد بازیکنان به مبلغ ۳۲۵ میلیارد منطبق با دستورالعمل فدراسیون فوتبال انجام داده است.

این بودجه مختص تیم‌های سهمیه آسیایی است و تا سقف حداکثر ۲۰ درصد بابت هرگونه مزایا و آبشن قابل افزایش است، ضمنا، چون باشگاه پرسپولیس در این فصل تعدادی بازیکن (داخلی) به سایر باشگاه‌های لیگ برتری ترانسفر کرده است پس از ارائه مدارک و مستندات مستدل تا سقف ۵۰ درصد از درآمد حاصله از ترانسفر به بودجه این باشگاه طبق دستورالعمل افزایش پیدا می‌کند.


سازمان لیگ فوتبال از مدیریت و اعضای محترم هیئت مدیره پرسپولیس که بارعایت دستورالعمل و ارائه فرم بودجه در موعد تعیین شده به سازمان لیگ اقدام کردند، تشکر و قدردانی کرده و برای ان باشگاه به عنوان نماینده کشورمان در باشگاه‌های آسیا آرزوی موفقیت می‌کند.

بودجه پرسپولیس مشخص شد + عکس

بودجه پرسپولیس مشخص شد + عکس

بودجه پرسپولیس مشخص شد + عکس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->