هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد| ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت درویش راضی از خرید اسپانیایی! دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی هلند و اتریش در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| شگفتی بزرگ
سرخط خبرها

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: به قهرمانی امیدوار شدیم

  • کد خبر: ۱۷۵۸۱۵
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: به قهرمانی امیدوار شدیم
سرمربی مشهدی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: با برد خوبی که امروز کسب کردیم، امیدوار شدیم که در بازی نهایی مسابقات هم حاضر شویم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید مرتضایی درخصوص بازی امروز تیمش مقابل ازبکستان گفت: بردن تیم بزرگی مثل ازبکستان شادی هم دارد و من از همین جا این برد را به مردم خوب افغانستان تبریک می‌گویم. در لحظات پایانی با استقامت و تلاشی که بازیکنانم داشتند موفق شدیم نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم و آن هم در شرایطی رقم خورد که در بیشتر دقایق بازی گلر اصلی مان را دراختیار نداشتیم.

وی در ادامه افزود: تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و بعد از این باید از این تجربه درس بگیریم. همان طور که سال گذشته با ۵ گل مقابل این تیم شکست خوردیم و از آن باخت درس‌های بزرگی گرفتیم و امروز توانستیم آن را جبران کنیم. هنوز کار ما اینجا تمام نشده و تازه اول راه هستیم. باید با همین کیفیت به کارمان ادامه بدهیم تا در آینده فوتسال افغانستان تبدیل به یکی از قدرت‌های منطقه شود.

سرمربی مشهدی تیم ملی فوتسال افغانستان در پایان گفت: از اول با هدف حضور در جمع ۴ تیم نهایی وارد مسابقات شده بودیم، اما با نتیجه‌ای که امروز گرفتیم به حضور در دیدار نهایی و حتی قهرمانی هم فکر می‌کنیم. البته شاید گفتن این حرف کمی زود و رویایی به نظر برسد، ولی برای رسیدن به آن همه تلاش مان را خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->