بازیکن بوسنیایی استقلال، تستی شد! اسکوچیچ این بار به تراکتور لینک شد زمان و برنامه بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ درخواست عجیب پرسپولیس از باشگاه قطری درخواست چند میلیون دلاری مهاجم سوری از پرسپولیس از معرفی خارجی‌ها به گاریدو تا بازگشت پیروانی بازی با اسم اخباری برای ترساندن بیرانوند؟ نتیجه و ویدیو ضربات پنالتی بازی برزیل و اروگوئه| حذف در غیاب وینیسیوس دولخانی رئیس جدید هیات سوارکاری شد نتیجه بازی ترکیه و هلند+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها رقیب انگلیس شدند ویدیو ضربات پنالتی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴ نتیجه بازی انگلیس و سوئیس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| باز هم جان به لب شدند! پخش زنده بازی هلند و ترکیه در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۶ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سرپرست استقلال به زودی معرفی می‌شود عالیشاه و کنعانی مخالف بازگشت دو ستاره به پرسپولیس بازیکنان بی‌قرارداد حاضر به تمرین با استقلال نشدند! عبدی: خودم را اثبات می‌کنم ۸ بازی خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان گزینه پرسپولیس، سرمربی استقلال شد! نحسی میزبانی یورو برای دومین بار آلمان را گرفت
سرخط خبرها

سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: به قهرمانی امیدوار شدیم

  • کد خبر: ۱۷۵۸۱۵
  • ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
سرمربی تیم ملی فوتسال افغانستان: به قهرمانی امیدوار شدیم
سرمربی مشهدی تیم ملی فوتسال افغانستان گفت: با برد خوبی که امروز کسب کردیم، امیدوار شدیم که در بازی نهایی مسابقات هم حاضر شویم.

به گزارش شهرآرانیوز، مجید مرتضایی درخصوص بازی امروز تیمش مقابل ازبکستان گفت: بردن تیم بزرگی مثل ازبکستان شادی هم دارد و من از همین جا این برد را به مردم خوب افغانستان تبریک می‌گویم. در لحظات پایانی با استقامت و تلاشی که بازیکنانم داشتند موفق شدیم نتیجه را به سود خودمان تمام کنیم و آن هم در شرایطی رقم خورد که در بیشتر دقایق بازی گلر اصلی مان را دراختیار نداشتیم.

وی در ادامه افزود: تجربه بسیار خوبی برای بازیکنان ما بود و موقعیت‌های زیادی را خلق کردیم و بعد از این باید از این تجربه درس بگیریم. همان طور که سال گذشته با ۵ گل مقابل این تیم شکست خوردیم و از آن باخت درس‌های بزرگی گرفتیم و امروز توانستیم آن را جبران کنیم. هنوز کار ما اینجا تمام نشده و تازه اول راه هستیم. باید با همین کیفیت به کارمان ادامه بدهیم تا در آینده فوتسال افغانستان تبدیل به یکی از قدرت‌های منطقه شود.

سرمربی مشهدی تیم ملی فوتسال افغانستان در پایان گفت: از اول با هدف حضور در جمع ۴ تیم نهایی وارد مسابقات شده بودیم، اما با نتیجه‌ای که امروز گرفتیم به حضور در دیدار نهایی و حتی قهرمانی هم فکر می‌کنیم. البته شاید گفتن این حرف کمی زود و رویایی به نظر برسد، ولی برای رسیدن به آن همه تلاش مان را خواهیم کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->