اندازه نینتندو سوییچ ۲ احتمالا با نسل قبلش متفاوت باشد ویدئویی از ربات انسان‌نمای S1 که سرعت و دقتی حیرت‌انگیز دارد رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی منصوب شد آیا گلکسی واچ ۷ با قابلیت نظارت بر قند خون عرضه می‌شود؟ با هوش مصنوعی گوگل مکالمه زبان انگلیسی تمرین کنید | ویژگی جدید موتور جست‌وجوی گوگل ویژگی انتقال تماس بین دستگاه‌ها به گوگل میت اضافه شد متاورس شرکت متا همچنان میلیاردها دلار ضرر روی دست مارک زاکربرگ می‌گذارد ظرفیت باتری قاب گلکسی بادز ۳ پرو مشخص شد آسیا بلاخیزترین قاره است کاهش قابل‌توجه حجم آپدیت‌های ویندوز ۱۰ با فناوری جدید مایکروسافت مدل پایه Surface Laptop 6 در راه است اگر آیفون دارید، می‌توانید بدون رمز وارد واتس‌اپ شوید اپل هوش مصنوعی خود را معرفی کرد | اینترنت لازم نیست؛ پردازش کنید! امضای جو بایدن پای لایحه «فیلترشدن یا فروش تیک‌تاک» |‌ اپلیکیشن چینی چه می‌کند؟ افزایش کاربران Threads | رقیب X حالا ۱۵۰میلیونی است برخی از مشخصات شیائومی ۱۵ لو رفت + جزئیات اعضای هیئت‌مدیره «انجمن هوش مصنوعی ایران» انتخاب شدند درباره ماه کامل صورتی که امشب (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در آسمان می‌درخشد + دلیل نامگذاری کاهش تولید اپل ویژن پرو به‌دلیل تقاضای کمتر از حد انتظار قابلیت‌های جدید عینک متا ری-بن معرفی شد ویکی‌پدیای فارسی یک‌میلیونی شد
سرخط خبرها

تغییر لوگوی اپلیکیشن اندرویدی توییتر

  • کد خبر: ۱۷۶۳۴۹
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
تغییر لوگوی اپلیکیشن اندرویدی توییتر
توییتر با ادامه اقدامات خود برای تغییر برند، لوگوی جدید "ایکس" را به جای لوگوی نمادین "پرنده" در اپلیکیشن اندرویدی خود گذاشت.

به گزارش شهرآرانیوز، این شرکت همچنین اطلاعات اپلیکیشن خود در فروشگاه گوگل پلی را به‌روزرسانی کرد تا منعکس کننده برند جدیدش باشد و تصاویری از این اپلیکیشن با لوگوی "ایکس" در این فروشگاه برنامه، قرار داد. این شبکه اجتماعی تلاش کرده است تا مطمئن شود هیچ برندی از توییتر در این تصاویر، به چشم نمی‌خورد.

در توصیف این اپلیکیشن آمده است: اپلیکیشن "ایکس"، یک میدان شهر دیجیتالی قابل اطمینان برای همه است. این شرکت همچنین به این نکته اشاره کرد که کاربران می‌توانند ویدئو‌های حداکثر سه ساعته را در این اپلیکیشن بارگزاری و تماشا کنند. با این حال، صفحه پشتیبانی "توییتر بلو"، می‌گوید که مشترکان ویدئو‌های حداکثر دو ساعته را می‌توانند بارگزاری کنند.

اپلیکیشن "توییتر لایت" همچنان برند توییتر را دارد، اما با توجه به این که این اپلیکیشن آخر بار در ماه مه سال ۲۰۲۱ به‌روزرسانی شد، عدم تغییر برند آن عجیب نیست.

بر اساس گزارش وب سایت تِک کرانچ، این شرکت شبکه اجتماعی هفته جاری نام کاربری رسمی خود را از twitter@، به X@ تغییر داد و در بخش‌های دیگر هم نام توییتر را حذف کرد. صاحب X@که جن ایکس هوانگ از استودیوی عکاسی و ویدئوگرافی "اورانج فوتوگرافی" بود به تِک کرانچ گفت: این شرکت بدون هیچ اطلاع یا جبران خسارتی، نام کاربری او را گرفت.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->