دهمین نمایشگاه تجهیزات و ملزومات منزل در مشهد برگزار می‌شود ترس جدید بورسی‌ها از دامنه نوسان | ریزش ۲۲ هزار واحدی بورس (۷ خرداد ۱۴۰۳) افزایش ۶.۵ درصدی سرمایه‌گذاری در حوزه صنایع غذایی در خراسان‌رضوی مقایسه وضعیت سد‌های خراسان رضوی در کشور تا زمان آخرین بارندگی در استان آلمان بزرگ‌ترین واردکننده پسته ایران حباب سکه در سطوح بالا قرار دارد + جدول (۷ خرداد ۱۴۰۳) در ادامه نظارت‌ها بر بازار مسکن | پلمب ۲ مشاور املاک در مشهد قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (دوشنبه، ۷ خرداد ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۷ خردادماه ۱۴۰۳) پیگیری طرح مسکن کارگری در معاونت اجتماعی وزارت کار چگونه ملک خود را با قیمت بالاتری بفروشیم؟ علت حساسیت بازار ارز نسبت به انتخابات ریاست مجلس چه بود؟ (۷ خرداد ۱۴۰۳) خصوصی‌سازی خودروسازان چگونه زمینه تخلفات بزرگ را فراهم می‌کند؟ پشت پرده افزایش قیمت محصولات ایران خودرو چه بود؟ (۷ خرداد ۱۴۰۳) استنکاف شرکت‌های بیمه از پرداخت خسارت تگرگ به خودروها در مشهد معافیت مالیاتی جدید تصویب شد ۱۴۸ کیلوگرم شمش طلا در حراج حضوری مرکز مبادله معامله شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) مرغ در بازار ارزان شد (۶ خرداد ۱۴۰۳) | قیمت جدید هر کیلوگرم مرغ تازه و منجمد در بازار سقف افزایش اجاره در استان‌ها مشخص می‌شود + فرمول تعیین سقف افزایش اجاره پیش بینی بورس دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | ریزش بورس ادامه دارد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه (۷ خرداد ۱۴۰۳) | آیا ریزش قیمت طلا و سکه ادامه دارد؟ تکلیفِ امسال وزارت رفاه برای اجرای «کالابرگ» | برنامه دولت برای تسویه با فروشگاه‌های طرف قرارداد ۴ خودروی برقی مجوز پلاک تاکسی گرفتند معافیت مالیاتی واردات شمش طلا (۶ خرداد ۱۴۰۳) ۳۱۱۹ خودرو در ۲ ماه وارد کشور شد+ جدول (۶ خرداد ۱۴۰۳) دستورالعمل فروش اینترنتی نان ابلاغ شد
سرخط خبرها

کدام دستگاه‌ها مجوز‌های غیر حضوری کسب و کار را در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت نمی‌کنند؟

  • کد خبر: ۱۷۶۴۲۸
  • ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۹
کدام دستگاه‌ها مجوز‌های غیر حضوری کسب و کار را در درگاه ملی مجوز‌ها ثبت نمی‌کنند؟
از اول مرداد سال گذشته تا ۳۰ تیر امسال، ۱ میلیون و ۷۷ هزار و ۳۳ درخواست در درگاه ملی مجوزها ثبت شده که از این تعداد ۴۸۱ هزار و ۴۴۱ نفر موفق به دریافت مجوز کسب و کار خود به صورت کاملا الکترونیکی شدند. قوه قضائیه، سازمان برنامه و بودجه و شهرداری‌های کلانشهرها، از جمله دستگاه هایی هستند که هیچ مجوزی از طریق درگاه ملی مجوزها صادر نکرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، بر اساس گزارش جامع عملکرد دستگاه‌ها در بررسی درخواست‌ها و صدور مجوزهای کسب و کار از تاریخ ۱ مرداد سال گذشته تا ۳۰ تیرماه امسال، ۱ میلیون و ۷۷ هزار و ۳۳ درخواست در درگاه ملی مجوزها ثبت شده که از این تعداد ۴۸۱ هزار و ۴۴۱ نفر موفق به دریافت مجوز کسب و کار خود به صورت کاملا الکترونیکی و بدون نیاز به حضور شدند.

از این تعداد ۴۳۲ و ۸۲۹ هزار درخواست مجوز از سوی دستگاه‌ها بررسی و رد شده و ۱۵۵ هزار و ۵۹۶ درخواست در مرحله صدور قرار دارند و البته ۱۱۲ هزار و ۶۵ درخواست با تاخیر در بررسی مواجه بوده است. شاخص پاسخگویی به موقع دستگاه‌ها در مجموع در این بازه زمانی ۸۹.۶ درصد بوده و درصد اتصال مجوزهای دستگاه‌ها به درگاه نیز با مجموعا ۴۵۱۷ مجوز، ۹۵.۴درصد بوده است.

برترین دستگاه‌ها در صدور مجوزهای کسب‌وکار از درگاه ملی مجوزهای کشور در این بازه زمانی صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان انرژی اتمی، سازمان ملی استاندارد، وزارت نیرو، وزارت تعاون (مشاغل خانگی) و سازمان محیط زیست بوده و شاخص پاسخگویی به موقع آنها ۱۰۰ درصد بوده است.

قوه قضائیه، سازمان برنامه و بودجه، شهرداری‌های کلان شهرها، کارشناسان رسمی دادگستری، سازمان نظام مهندسی ساختمان، جامعه مشاوران مالیاتی و جامعه حسابداران رسمی، هیچ مجوزی از طریق درگاه ملی مجوزها صادر نکرده اند و وزارت علوم نیز با وجود ۱ هزار و ۱۲۱ درخواست مجوز، تنها ۴ مجوز صادر کرده و ۹۱۲ درخواست نیز رد شده‌اند.

بر اساس این گزارش سازمان نظام روانشناسی، سازمان نظام مهندسی ساختمان، کارشناسان رسمی دادگستری و سازمان برنامه و بودجه به درگاه ملی مجوزها متصل نیستند.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->