سرخط خبرها

اعلام آمادگی ۱۹۰ مسجد در مشهد برای مشارکت در طرح «ترنم زندگی»

  • کد خبر: ۱۷۶۸۵۴
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۴
اعلام آمادگی ۱۹۰ مسجد در مشهد برای مشارکت در طرح «ترنم زندگی»
معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد گفت: علاوه بر ۷۸ مسجدی که امسال در طرح «ترنم زندگی» مشارکت‌ داشته‌اند، ۱۹۰ مسجد نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ابراهیمی در گفتگویی، با اشاره به طرح «ترنم زندگی» اظهارکرد: این طرح در قالب ارائه خدمات مشاوره گروهی در مساجد محلات حاشیه شهر مشهد از ابتدای شهریور ماه سال گذشته آغاز شده است.

وی افزود: این طرح با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ارائه خدمات مشاوره‌ای ارزان، عادلانه و در دسترس به شهروندان، در ۶ موضوع مشاوره تربیت فرزند، حل تعارضات زوجین، کنترل اضطراب و استرس، پیشگیری از اعتیاد، مشاوره تحصیلی و مشاوره قبل از ازدواج فعالیت می‌کند.

ابراهیمی با بیان اینکه سال گذشته، ۷۸ مسجد در این طرح مشارکت داشتند، گفت: «ترنم زندگی» طرحی مشارکتی است که تلاش می‌کند با جذب مشارکت مساجد و ائمه جماعات فعال در سطح محلات، خانواده‌های در معرض آسیب را شناسایی کرده و خدمات مشاوره‌ای و روانشناختی به آن‌ها ارائه نماید.

معاون اجتماعی و مشارکت‌های سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تصریح کرد: تاکنون ۲۱۴ دوره کارگاهی در قالب این طرح برگزار شده و حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر نیز مخاطب داشته است.

ابراهیمی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲، تاکنون برای ۴۸ مسجد کارگاه برگزار شده، گفت: علاوه بر این، ۱۹۰ مسجد نیز برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی داشته‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->