یک توصیه پزشکی؛ هنگام گزش حیوانات خوددرمانی نکنید رجا درباره توقف چهارساعته قطار تهران-مشهد توضیحاتی داد (۶ تیر ۱۴۰۳) نتایج امتحانات نهایی چه زمانی اعلام می‌شود؟ صدور دستور توزیع ۶۵۰ هزار قوطی شیرخشک توسط اداره پایش زنجیره تامین شیرخشک همه چیز درباره تعداد انسان‌هایی که تاکنون روی زمین زندگی کرده‌اند هر ماه یک میلیون تومان علی‌الحساب به بازنشستگان پرداخت می‌شود رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: در حج تمتع امسال، ۲۲ زائر ایرانی در عربستان فوت شدند برای داشتن رابطه خوب با فرزندان بزرگ‌سال خود، با این ۶ رفتار خداحافظی کنید حمایت بیمه از انسولین‌های نسل جدید؛ دوسر برد برای بیمار و بیمه‌گر امّاواگر‌های مصرف آهن در زنان اشتغال و تأمین معیشت؛ دو چالش دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳) | کاهش دمای روزانه در سطح استان از جمعه هزینه داروی بیماران خاص کمتر از ۱۰ درصد قیمت واقعی است سخنگوی قوه‌قضائیه: تضمین سلامت انتخابات از سوی مجریان باید به‌خوبی صورت گیرد | آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال شناسایی ۱۲۲ مورد مثبت تب دنگی از ابتدای سال در کشور | تب دنگی در چهار استان شیوع دارد معجزه آناناس برای کاهش وزن و لاغری این خوراکی محبوب کبد کودکان را تهدید می‌کند قول وزیر کار به بازنشستگان تأمین‌اجتماعی: علی‌الحساب حقوق بازنشستگان را به‌محض تأمین منابع، پرداخت می‌کنیم + ویدئو بهترین زمان شام خوردن | برای جلوگیری از افزایش وزن در این زمان شام بخورید دلایلی که شما را به خوردن برخی مواد غذایی معتاد می‌کند + راه حل‌های ترک اعتیاد مصرف غذا‌های مضر
سرخط خبرها

شرکت پترو پالایش گهر دورود دچار حریق شد (۱۱ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۷۳۱۰
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷
شرکت پترو پالایش گهر دورود دچار حریق شد (۱۱ مرداد ۱۴۰۲)
شرکت پترو پالایش گهر دورود دچار حریق گسترده شده و تلاش برای اطفای آن ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، فرماندار شهرستان دورود در این خصوص گفت: شرکت پترو پالایش گهر دورود واقع در شهرک صنعتی این شهر دچار حریق شد.

موسوی نصر گفت: بلافاصله پس از وقوع حادثه به دلیل وسعت حریق اکیپ‌های آتش نشانی از شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد، ازنا و الیگودرز به محل حادثه اعزام شدند.

فرماندار دورود گفت: همچنین مدیریت بحران استانداری در حال رایزنی با پتروشیمی اراک برای اعزام ماشین‌های فوم پاش به منطقه وقوع حادثه در شهرک صنعتی دورود هستند.

موسوی مدیر عامل این شرکت هم گفت: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشته است.

پازوکی مدیرکل مدیریت بحران لرستان نیز گفت: با توجه به حجم گسترده آتش‌سوزی در واحد تولید مواد بنزینی شهرک صنعتی دورود، احتمال انفجار به دور از انتظار نیست، به همین منظور همه واحد‌های اطراف این کارخانه تخلیه و مسائل ایمنی رعایت شده است.

مدیرکل مدیریت بحران لرستان گفت: بیش از ۲۰ ماشین آتش نشانی برای اطفای حریق این واحد تولیدی مستقر شده است و کمبودی از نظر تجهیزات برای خاموش کردن آتش نداریم.

اعزام ادوات و امکانات اطفا حریق از شهرستان ازنا به دورود

در پی حریق گسترده در شهرک صنعتی شهرستان دورود، محمدرضا فاتحی فرماندار ازنا و رئیس ستاد مدیریت بحران از اعزام همه امکانات خودرویی و اطفای حریق از شهرستان ازنا به شهرستان دورود خبر داد.

فرماندار ازنا در ادامه گفت: در پی آتش سوزی در شهرک صنعتی دورود و با توجه به اعلام فرماندار محترم و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دورود سریعاً امکانات و خودرو‌های آتشنشانی شهرداری به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: ستاد مدیریت بحران شهرستان ازنا به عنوان شهرستان معین در شرایط اضطرار آمادگی خود را برای هر گونه کمک و امدادرسانی به شهرستان‌های مجاور اعلام کرده است و در کمترین زمان ممکن نیرو‌ها و تجهیزات به محل حادثه اعزام خواهند شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->