نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

دلیل مصدومیت ستاره چلسی چه بود؟

  • کد خبر: ۱۷۷۳۷۹
  • ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳
دلیل مصدومیت ستاره چلسی چه بود؟
انکونکو در شرایطی که تازه به چلسی پیوسته مصدوم شده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، دیدار دوستانه چلسی و دورتموند در تور پیش فصل امریکا با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. ورزشگاه سولجر فیلد شیکاگو میزبان دیدار دو تیم بود و مصدومیت کریستوفر انکوکو کیفیت نامناسب چمن این ورزشگاه را بیش از پیش نمایان ساخت.

ستاره فرانسوی چلسی تنها ۲۲ دقیقه بعد از شروع بازی برای دریافت پاس نیکولاس جکسون تلاش کرد، اما در این حین از ناحیه زانو دچار آسیب شد. او بعد از این مصدومیت توان ادامه دادن کار را نداشت و با تبدیل شدن به تعویضی زودهنگام آبی‌ها جای خود را به میخایلو مودریک داد.

خیلی‌ها این مصدومیت را ناشی از کیفیت بد زمین چمن ورزشگاه سولجر فیلد می‌دانند که تنها چند روز پیش از این بازی میزبان یک کنسرت موسیقی بود. هواداران چلسی بعد از این اتفاق در شبکه‌های اجتماعی به اعتراض پرداخته و برگزاری بازی در چنین زمین‌هایی را در شان بازیکنان و تیم‌شان ندانستند.

در شرایطی که بعضی از بازیکنان دو تیم نیز در پایان بازی از کیفیت چمن شاکی بودند مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، معتقد است که دلیل مصدومیت انکونکو بدشانسی بود نه کیفیت بد چمن!

او گفت: "من لحظه مصدومیت را ندیدم، اما به نظر نمی‌رسد که جایی برای اعتراض باشد. ما همیشه ریسک می‌کنیم این جا هم زمین اختصاصی فوتبال نیست و برای رشته‌های مختلف استفاده می‌شود. این هم برخی از خطرات تور است. به نظرم انکوکو کمی بدشانس بود، ولی نمی‌توانیم از زمین گلایه کنیم. این بازیکن ما بود که مصدوم شد و زمین مقصر آن نیست. "

منبع: ورزش سه

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->