بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی برق‌گرفتگی مرگبار جوان مشهدی برای شکار کبوتر صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ دستگیری بادیگارد سلبریتی‌ها پس از قتل و گروگانگیری در تهران بارش‌های اخیر کدام حوضه‌های آبریز کشور را بهره‌مند کرد ٧۴ درصد شهرک‌های صنعتی فاقد تصفیه‌خانه یوز نابالغ خارج از مجموعه حفاظتی توران مشاهده شد پرداخت ۱۳۰ هزار فقره تسهیلات صندوق امداد ولایت به مددجویان کمیته امداد خراسان‌رضوی مدرسه مسجدمحور؛ جوانه‌ای است بر درخت تنومند انقلاب اسلامی رونمایی از نمونه‌های ۹ گونه از خزندگان ایران اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم دعای عرفه در مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) امیدها برای نجات «گوزن زرد» از خطر انقراض اسناد دفترچه‌ای قدیمی دیگر اعتبار ندارند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۲۷ خرداد ١۴٠٣) | بارش باران در مناطق غربی و شرقی استان
سرخط خبرها

پیش‌بینی وزش باد شدید در شرق و شمال شرق کشور (۱۳ مرداد ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۷۷۵۳۱
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
پیش‌بینی وزش باد شدید در شرق و شمال شرق کشور (۱۳ مرداد ۱۴۰۲)
کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید در شرق و شمال شرق کشور، به ویژه در منطقه زابل خبر داد که سبب خیزش گردوخاک نیز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، «کبری رفیعی» به تشریح وضعیت جوی و آب و هوای امروز جمعه ۱۴ مردادماه پرداخت و اظهار داشت: امروز بارش‌ها را در شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل و بخش‌هایی از سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز خواهیم داشت که به شکل رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود.

وی افزود: روز شنبه انتظار داریم شمال آذربایجان‌های شرقی و غربی، اردبیل، ارتفاعات مازندران و گلستان همین شرایط را داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی تصریح کرد: روز یکشنبه هم به تناوب در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وی ادامه داد: پدیده دیگر وزش باد شدید است که در منطقه زابل، شرق و شمال شرق کشور و در بخشی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز پیش‌بینی می‌شود.

به گفته رفیعی، طی دو روز آینده آب‌های دریای خزر و پنج روز آینده مناطق شرقی دریای عمان مواج و متلاطم است.

وی اظهار داشت: تهران هم امروز آسمان صاف تا کمی ابری است که در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد شدید خواهد بود، بیشینه دمای امروز تهران نیز ۳۹ درجه بالای صفر و کمینه دما هم ۲۹ درجه بالای صفر گزارش شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->